آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 آذر ماه 1391 برابر با 2012 Wednesday 21 November

۳۵ هزار بسیجی در اینترنت فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه بقیة‌الله شیراز گفت: بسیج با تشکیل 35 هزار کاربر از طریق فضای مجازی توطئه‌های استکبار را نقش برآب کرده است.

حجت‌الاسلام شعبان اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: بسیج با توانمندی، هدایت‌های مقام معظم رهبری، سیاست داخلی سپاه پاسداران و با پشتیبانی مردمی به مقابله با جنگ روانی و تهاجم فرهنگی غرب رفته و به موفقیت‌های چشم‌گیری در این زمینه دست‌یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در پیشرفت، امنیت و افزایش سطح علمی و تسریع در روند چرخه اقتصادی و پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران نقش عمده‌ای ایفا کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه بقیة‌الله شیراز تصریح کرد: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تفکر و اندیشه‌های بسیجی در قالب ساده‌زیستی، تحمل ناملایمات می‌توان به اهداف بلند جمهوری اسلامی دست یافت.

اسماعیلی بیان داشت: بسیج در شکل‌گیری هسته‌های مقاومت انتفاضه مردم فلسطین و بیداری جبنش‌های آزادی‌خواهانه جهان نقش کلیدی و تعیین‌کننده‌ای داشته است.

وی با اشاره به اینکه خواهران بسیجی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برای نسل جوان الگوساز هستند، افزود: دشمن از طریق ورود لوازم آرایشی و پوشش‌های مبتذل قصد القای فرهگ غربی را میان نسل جوان دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بقیة‌الله شیراز اضافه کرد: حق‌شناسی نخستین وظیفه نیروهای مومن و متعهد بسیجی در برابر دستاوردهای نظام اسلامی است که با آگاهی و بصیرت، کشور به قله افتخار و سربلندی می‌رسد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved