آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 آذر ماه 1391 برابر با 2012 Wednesday 21 November

پیگیری مجدد شکایت شهرداری تهران از سفارت انگلستان

ایلنا: رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: هنوز در مجلس نهم درباره پرونده شکایت شهرداری تهران از سفارت انگلستان مطرح نشده است اما این موضوع را پگیری مجدد می‌کنیم.

الهیار ملک‌شاهی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره پیگیری پرونده باغ قلهک و طرح شکایت شهرداری تهران از سفارت انگلستان به دلیل آتش زدن درختان در باغ قلهک، اظهار کرد: تاکنون در مجلس نهم این موضوع مطرح نشده است‌ و نمی‌دانیم که پرونده شکایت به کجا ختم شده است.

وی ادامه داد: قطعا این مساله را از طریق کمیسیون قضایی پیگیری می‌کنیم و بررسی‌های جدید نسبت به آن خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه از نتایج پیگیری این پرونده در مجلس هشتم بی‌اطلاع هستم، اعلام کرد: بررسی می‌کنم تا سوابق اقدامات انجام شده در این پرونده از کمیسیون قضایی مجلس بیابم تا ورود دیگری در این قضیه داشته باشیم.

ملک‌شاهی با اشاره به اینکه این موضوع قضایی و قابل بررسی است، درباره به نتیجه رسیدن این شکایت و اخذ جرائم از کشور انگلستان آن‌هم در شرایط موجود، تصریح کرد: ما بررسی‌های لازم را انجام‌ می‌کنیم اما اینکه نتیجه چه می‌شود و چه میزان قابلیت اجرا دارد، نظری ندارم.

به گزارش ایلنا، سال گذشته ۳۱۰ اصله درختان کهنسال توسط انگلیسی‌ها در باغ قلهک قطع و بخشی از آن سوزانده شد. شهرداری تهران در این راستا شکایتی از طریق مراجع قضایی از انگلیسی‌ها مطرح کرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved