آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 12 آذر ماه 1391 برابر با 2012 Sunday 02 December

دستگیری 2 زن به دليل انتشار عکس اينترنتی در رشت

رئیس پلیس فتای گیلان از شناسایی و دستگیری دو زن عامل انتشار تصاویر غیر‌اخلاقی در فضای مجازی رشت خبر داد.

به گزارش فارس، ایرج محمدخانی در جلسه فرماندهی انتظامی استان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های پلیس فتا، اظهار کرد: پلیس فتا در راستای مقابله با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی با رصد شبانه‌روزی خود، صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی که گردانندگان آن اقدام به انتشار محتوای غیراخلاقی در اینترنت می‌کردند، را شناسایی کرد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی گیلان افزود: با شناسایی این صفحه، تلاش برای شناسایی عاملان اصلی صفحه مذکور در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
به گفته وی، با پیگیری‌های فنی و پلیسی انجام شده، آدرس گردانندگان صفحه مورد نظر که با ترویج فرهنگ ابتذال غرب و بهره گرفتن از فضای مجازی، عفت و اخلاق عمومی جامعه را هدف گرفته بودند شناسایی شده و پس از اخذ مجوزهای لازم قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در رشت دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه متهمان دو نفر زن 23 و 31 ساله بودند، افزود: این متهمان با مشاهده شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود اعتراف کردند و با صدور قرار مجرمیت از طرف مقام قضایی روانه زندان شدند.
محمدخانی با هشدار به افرادی که در پوشش فضای مجازی عفت و اخلاق عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند، تصریح کرد: پلیس فتا در برخورد با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی بسیار مصمم و جدی است.
وی از جوانان خواست با حفظ هوشیاری کامل در فضای مجازی و رعایت حدود و چارچوب اخلاقی، از عضویت در اینگونه شبکه‌ها پرهیز کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: عملکرد کاربران شبکه‌های اجتماعی به‌ ویژه فیس بوک زیر ذره‌بین کارشناسان تیم رصد فضای مجازی پلیس فتا است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved