آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 دی ماه 1391 برابر با 2012 Thursday 27 December

حداد عادل: عزل وزیر بهداشت خبر خوبی نبود

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه چند ماهی بیشتر از عمر دولت دهم باقی نمانده است، گفت: هر فرد دیگری هم که انتخاب شود فرصتی برای تحول ندارد.

غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره خبر عزل وزیر بهداشت اظهار داشت: خبر عزل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی خبر خوبی نبود و از دو جهت مایه تأسف شد.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: یکی از این جهت که خانم دستجردی نخستین زنی بود که در جمهوری اسلامی به وزارت رسید و ای کاش تا پایان این دوره به خدمت خود ادامه می‌داد چرا که عزل وی می‌تواند یک اثر منفی به ویژه در ذهن خانم‌هایی که در دانشگاه‌ها هستند و هنگام انتخاب وی به وزارت خوشحال شده بودند داشته باشد.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه چند ماهی بیشتر از این دولت باقی نمانده است هر فرد دیگری انتخاب شود فرصتی برای تحول ندارد و ما به همین جهت در مجلس هم از همکاران نماینده خود خواهش کردیم حتی‌الامکان در این چند ماهه از طرح استیضاح خودداری کنند اما اکنون می‌بینیم در خود دولت وزرا عزل می‌شوند و امیدواریم این تصمیمات اثر منفی بر اداره کشور برجای نگذارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved