آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 13 بهمن ماه 1391 برابر با 2013 Friday 01 February

گفتگو با میمون فضانورد؛ تبریک به امت میمون پرور

سایت آی‌طنز: در پی بالا گرفتن شایعاتی درباره محو شدن خال گوشتی میمون فضانورد ایرانی که به سرعت از سوی رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفت، خبرنگار ما توانست گفتگویی اختصاصی با میمون مذکور انجام دهد که مشروح آن در پی می آید:

جناب میمون از اینکه وقت خودتان را در اختیار ما گذاشتید بسیار ممنون هستیم.

بسم الله الرحمن الرحیم. اللهم بین یده و ندعوک بالسمک العظیم و ذکرک طویلا و عجل فرجه. بنده هم متقابلا این پیروزی عظیم را خدمت مردم و امت میمون‌پرور تبریک عرض می‌کنم.

پرسشی که پیش آمده این است که حضرتعالی پیش از سفر فضا...

بنده پیش از فضا هم خدمتگزار کوچکی بودم و الان هم همان هستم. قبلا هم ساده زیست بودم و لباسهای ارزان قیمت می‌پوشیدم و الان هم حتی اگر زبانم لال دمم هم بریده شود لباس مارکدار نمی‌پوشم مگر اینکه ارزان قیمت به نظر برسد. قبلا هم اهل فامیل‌بازی نبودم الان هم تمام فامیل‌هایم به یک ورم هم نیستند.

بسیار سپاسگزارم منتها این سوال در مورد تغییر ظاهری شماست.

من این را گفتم و نمی‌دانم چند بار باید یک چیزی را توضیح داد. بنده نه ظاهری و نه باطنی هیچ تغییری نکرده‌ام. اینها همه شایعات ببر است که ایشان دائما بر ضد بنده دسیسه می‌چیند. شما ایشان را نگاه کنید، خانواده‌شان را نگاه کنید، این پوست گرانقیمتی که ایشان و فرزاندانشان به تن دارند از کجا آمده؟ می‌دانید قیمت یک پالتو پوست ببر چقدر است در بازار؟ پدر بنده سی سال تمام با لوطی صالح سر چارسوق معرکه گرفت و اطوار ریخت، آرزوی یکی از این پالتوها به دلشان ماند آنوقت این خانواده همینکه به دنیا می‌آیند، حتی نوزاد یک روزه‌شان هم از این لامصبی‌ها به تن دارند. اینها از کجا آمده؟ ارث بهشان رسیده؟

گفته می‌شود شما قبل از رفتن به فضا یک خال گوشتی روی ابرو داشتید.

داشته‌ایم که داشته‌ایم. همین ببر و پلنگ و گرگ و خرس‌های عظام و به خصوص آن برادران کفتار روزی این همه گوشت می‌خورند چیزی نیست آن وقت یک خال گوشتی ما جلو چشم شماها را گرفته است؟

ولی وقتی که برگشتید آن خال را نداشتید.

تکلیف خودتان را مشخص کنید. بالاخره داشتن خال گوشتی جرم است یا نداشتنش؟! یک بام و دو هوا که نمی‌شود. شما چرا آلت دست کلاغ‌های بیگانه می‌شوید؟

منظورم این است که مثلا آیا این خال گوشتی را با جراحی پلاستیک برطرف کرده‌اید؟

اولا که اینها همگی مونتاژ است. ثانیا با این خدماتی که بنده انجام داده‌ام نامرد و بلکه ولدالزنا هستید اگر نمره کمتر از 23 به من بدهید. ثالثا خال خیلی در ادبیات ما سابقه دارد و من خودم هم که شاعر هم هستم شعرهایی درباره خال و دُم یار سروده‌ام که در کنفرانس‌های مطبوعاتی‌ام خوانده‌ام. اما همه اینها به کنار؛ اینهمه جراحی پلاستیک انجام می‌شود اینهمه فیل می‌روند دماغشان را مینیاتوری می‌کنند اینهمه خوک لیپوساکشن می‌کنند اینهمه مار سیلیکون جلو و عقبشان می‌کارند... اینها هیچ مشکلی نیست اما تا به میمون‌ها می‌رسد بوتاکس و برداشتن خال ابرو عیب می‌شود؟ این عدل است؟ این انصاف است؟ این است لیبرال دموکراسی که بزغاله‌ها دائما دم از آن می‌زنند؟ من شما را دوست دارم، به شما علاقه دارم و احترام می‌گذارم منتها این غلطهای زیادی به شما نیامده. آمده؟

پس شما در فضا جراحی کردید؟

شما جواب من را بدهید. چرا طفره می‌روید؟

آخر جواب چی را بدهم؟ ما داریم با شما مصاحبه می‌کنیم. شما باید جواب بدهید نه ما.

شماها اصلا کی هستید که بخواهید از من سوال کنید؟ من حتی به خود جناب شیر هم جواب پس نمی‌دهم. البته رابطه‌ی ایشان و بنده رابطه پدر فرزندی است ولی خب بیجا می‌کنند که در کارهای من دخالت کنند. ببر را هم سر جای خودش می‌نشانیم. شماها که جای خود دارید.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved