آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 18 بهمن ماه 1391 برابر با 2013 Wednesday 06 February

ریاست جمهوری دست اصولگرایان نباشد مصیبت داریم

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: اگر در انتخابات آینده، ریاست جمهوری به دست اصولگرایان نیافتد مصیبت خواهیم داشت.

به گزارش مهر، علی اکبر ولایتی شامگاه سه شنبه در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری قم در مسجد زین العابدین (ع) برگزار شد، با بیان اینکه منحرفین و فتنه گران در انتخابات آینده جایی نخواهند داشت، افزود: «اصولگرایان باید در انتخابات با هم وحدت داشته باشند و اصولگرایی نیز به معنای قبول داشتن قانون اساسی از بن دندان و اطاعت از ولی فقیه است.»

گزیده سخنان ولایتی به این شرح است:

اگر اصولگرایان در انتخابات متفرق شوند و در آینده ریاست جمهوری و کار دست اصولگرایان نباشد مصیبت خواهیم داشت و در صورت عدم موفقیت باید هشت سال دیگر تلاش کرد تا بار دیگر بتوان مدیریت کشور را در دست گرفت.
از بین این سه نفر (قالیباف - حداد عادل- ولایتی) یک نفر به عنوان کاندیدا معرفی خواهد شد تا بتوان در‌‌ همان دور اول کار را تمام کرد، چرا که ورود به دور دوم انتخابات آسیب پذیری آن بیشتر است.
نمی‌شود یک نفر به عنوان رئیس جمهور تمام عرصه‌ها را در دست بگیرد، قرار شد تا هر یک از این سه نفر که به عنوان کاندیدای نهایی معرفی می‌شود، تیم خود و وزرا را به مردم اعلام کند تا مردم با شناخت از تیم آن کاندیدا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند.
امروز کار دولت از هر زمان دیگر حساس تر و سخت‌تر است و همه باید همت کنند تا در صحنه حضور داشته باشند و اختلافات کوچک را باید کنار گذاشت و با یکدیگر متحد بود.
اصولگرایان نباید در انتخابات آینده پراکنده و متفرق باشند. در صورت داشتن اتحاد و همدلی، اصولگرایان در انتخابات آینده ریاست جمهوری پیروز خواهند بود.
منحرفین و فتنه گران در ائتلاف اصولگرایان جایی ندارند. مردم ما امروز با تجربیاتی که در دوره‌های گذشته کسب کردند، بهتر از گذشته می‌توانند تصمیم بگیرند که به چه کسی رای دهند.
هرضرری عقل انسان را زیاد می‌کند که امیدواریم با اتحاد کلمه بتوان در آینده دولتی داشت که پاسخگوی مطالبات مقام معظم رهبری و آحاد مردم باشد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved