آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 18 بهمن ماه 1391 برابر با 2013 Wednesday 06 February

آخوندها آستانه صبر مردم در برابر تحریم‌ها را بالا ببرند

دیگربان: علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به افزایش فشار‌های بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی از روحانیون خواست «آستانه صبر» مردم را بالا ببرند.

به گزارش ایرنا٬ آقای سعیدی این درخواست را روز سه‌شنبه (۱۷ بهمن) طی سخنانی در همایش «بصیرت روحانیت در سایه ولایت» در شهرکرد مطرح کرده است.

وی افزایش فشار تحریم‌های همه جانبه علیه جمهوری اسلامی و «قرار دادن مردم در برابر نظام اسلامی» را از محورهای «فتنه آینده دشمن» عنوان کرده است.

سعیدی همچنین «فشار به بدنه جامعه»، «خسته کردن مردم از آرمان‌ها» و «فراهم کردن زمینه عقب‌نشینی نظام از ارزش‌های خود» را از دیگر مختصات «فتنه آینده» نام برده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه وادار کردن مقام‌های جمهوری برای مذاکره با آمریکا را از دیگر راهبردهای «دشمنان» در آینده اعلام کرده است.

وی در عین حال با اشاره به اعمال تحریم‌ها در بخش‌های فناوری، سرمایه‌گذاری، بانک و نفت گفته که «هدف دشمن از این تحریم‌ها، وادار کردن نظام به عقب‌نشینی و کوتاهی از اصول و حقوق مسلم خود است.»

با افزایش تاثیر تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی و افزایش اعتراض‌های مردمی به وضعیت وخیم معیشتی خود٬ روحانیون حاکم بر ایران تلاش‌ها برای همراه کردن مردم با سیاست‌های نظام را افزایش داده‌اند.

وضعیت اقتصادی ایران در ۱۰ ماه گذشته در شرایط نابسامانی قرار گرفته وهزینه کالا و خدمات طی این مدت به سرعت افزایش یافته است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved