آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 30 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Tuesday 19 June

انتقاد از ناکارآمدی آخوندهای شیعه در جهان

دیگربان: محمد حسینى قزوینى٬ مدیر شبکه ماهواره‌ای «ولایت» از ناکامی این شبکه که زیر نظر ناصر مکارم شیرازی اداره می‌شود و فعالیت روحانیون شیعه در جهان خبر داد.
به گزارش «خبرگزاری دانشجو» آقای حسینی قزوینی شامگاه یکشنبه (۲۸ خرداد) در نشستی در مشهد از ناکامی روحانیون و برنامه‌های مختلف نهاد‌های شیعی در جهان انتقاد کرده است.
وی گفته که «ما در ۲۷ کشور اروپایی ۲۷ روحانی {شیعه} نداریم، کسانی هم که هستند سال هاست از حوزه‌های علمیه دور افتاده‌اند و به روز نیستند.»
مهمترین گفته‌های آقای قزوینی به این شرح است:
● امروز در عرصه سایبری غیر از وبلاگ‌ها که تعدادشان به میلیون می‌رسد، ۵۰ هزار سایت در اختیار وهابی‌ها و معاندین شیعه و جمهوری اسلامی است که شبانه روز علیه ما فعالیت می‌کند.

● ۱۸۰۰ ماهواره و رسانه جهانی در فضای خاورمیانه قابل دسترس است که ۳۰۰ تای آن در اختیار وهابیت است.
● صهیونیست‌ها خودشان ماهواره‌ای به زبان فارسی راه انداخته‌اند و خانواده‌های افغانی، ایرانی، پاکستانی و تاجیکی را جذب کرده‌اند.

● شبکه فارسی وان در اولین سالگرد تاسیسش اعلام کرده بود ۱۲۰ میلیون مخاطب دارد و ما طلبه‌ها با این سخنرانی‌هایی که برای ‌‌نهایت ۵۰ نفر می‌کنیم، کجا را می‌توانیم فتح کنیم؟

● وهابیت در حسینه‌ها و مساجد شیعه شبهات را پخش می‌کند اما یک روحانی کاربلد وجود ندارد که پاسخ گوی این شبهات باشد.

● در شهر لس آنجلس ۱۸ مرکز اهل سنت وجود دارد و تنها ۲ مرکز شیعه هست که آن هم به خاطر ترس شیعیان از FBI همیشه خالی است.

● مسئول مرکز اسلامی آسیه در واشنگتن می‌گفت، با حضور در اینجا معنی تقیه ائمه را از نزدیک لمس کردیم؛ در یک مسجد بزرگ شیعه، کل افرادی که برای یک جشن مذهبی آمده بودند زیر ۱۰۰ نفر بود.

● نیروی روحانی که پاسخگوی شبهات وهابی باشد، نیست و این در حالی است که مساجد وهابی با بودجه‌های کلان حمایت می‌شوند.

● شبکه ولایت اولین شبکه برخواسته از حوزه علمیه قم است که زیر نظر مستقیم آیت‌الله مکارم شیرازی اداره می‌شود و برای آمریکا و کانادا، آسیا و آٰفریقا و کشورهای عربی به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی برنامه پخش می‌کند.
● به خیلی از دوستان که شبکه ماهواره‌ای دارند اعلام آمادگی کردیم که تولیداتمان را در اختیارشان قرار بدهیم و حتی آن‌ها به دلخواه و مصلحت خود آن را سانسور کنند اما کسی حاضر نبود.
● عقل بشر توانایی تشخیص راه درست و نادرست برای رسیدن به کمال را ندارد و باید همواره هدایت شود.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved