آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 آذر ماه 1392 = 26-11 2013

بعد از توافق هسته‌ ای، نوبت حقوق ‌بشر است

سازمان عفو بین الملل دربیانیه ای از حسن روحانی خواست به وعده هایش برای بهبود وضعیت حقوق بشر در ایران عمل کند.

به گزارش رادیو فردا، در این بیانیه آمده است که دولت حسن روحانی ۱۰۰ روزه می شود اما در این دوره، حقوق بشر همچنان در رده پائین الوویت های دولت بوده است.

عفو بین الملل با اشاره به ابراز خوشحالی روحانی در توئیترش از رسیدن به توافق هسته ای در ۱۰۰ روزه اول دولتش، گفته است سال هاست که مسئله حقوق بشر در ایران در داخل و خارج تحت الشعاع مسائل مربوط به برنامه هسته ای بوده و اکنون با رسیدن به توافق، دیگر نباید در بهبود وضعیت حقوق بشر در ایران تاخیر شود، آنچنانکه مجمع عمومی سازمان ملل هم با تصویب قطعنامه اخیرش در محکومیت نقض حقوق بشر در ایران، خواستار توجه دولت ایران به این موضوع شد.

زلمای خلیل‌زاد سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل نیز در تحلیلی که در "نشنال اینترست" منتشر شده، تاکید کرده است که بعد از توافق هسته ای، شماری از تحریم‌ها باید بر جای خود باقی بماند تا به تخلفات رژیم تهران در زمینه تروریسم، مداخله در کشورهای منطقه و حقوق ‌بشر رسیدگی شود.



هلو November 26, 2013 10:12 AM

خواب خوش۰اینها الان دارند سرپول پس گرفته دعوا میکنند ودل و جگر همدیگر را میخورند۰ملت این وسط چه اهمیتی برای اینها دارد؟ واقعا هنوز بعضی ها فکر میکنند که اینها با دنیا راه خواهند آمد؟ به خاطر ۴ میلیارد دلار عباهایشان را قورت دادند۰ ذلت خودشان را نشان دادند و خواهید دید که قبل از شش ماه مهلت، دماغ دراز تمام این دروغگو ها دراز و درازتر خواهد شد۰آقا چه حقوق بشری؟ چه کشکی؟ باز میایند دو نفر را آزاد میکنند و سراین غربیهای خوش باور را شیره دوباره و سه باره میمالند تا مذاکرات بعدی۰آقا برگردیم به خواب زمستانیمان۰مملکتمان را درباره سپردیم بدست دشمنان۰ دیروز اینجا در خارج هر کس بمن میرسید تبریک میگفت بخاطرتوافقها و سبک شدن تحریمها! !بعضی وقتها آدم دلش میخواهد نامرعی باشد و با هیچکس روبرو نشود۰ منهم بروم سرم را بیک دیوار بکوبم ببینم خوابم یا بیدار

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: