آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 9 خرداد ماه 1393 = 30-05 2014

ترویج بی حجابی؛ فاتحه رژیم خوانده است

نیروی سرکوبگر انتظامی در سال‌های اخیر خصوصا در تابستان، طرح‌ حجاب و عفاف و برخورد با بدحجابی را به اجرا گذاشته که نارضایتی شهروندان را در پی داشته است. در برخی از موارد، برخورد با کسانی که حکومت ایران آن‌ها را بدحجاب می‌خواند به تقابل میان شهروندان و نیروهای انتظامی منجر شده است.

اخیرا در شبکه اینترنت تلاش هايی آغاز شده که دختران جوان ایرانی را به برداشتن حجاب در مکان های اجتماعی ترغیب می کند.

سرکرده نیروی انتظامی در یک برنامه تلویزیونی در واکنش به این اقدامات گفته دشمن برای ترویج بی‌حجابی در ایران سرمایه گذاری گسترده ای کرده است.

به گزارش رادیو آلمان، پاسدار احمدی مقدم در این برنامه نسبت به سرنگونی نظام با ترویج بی حجابی هشدار داده و گفته است: تصور دشمنان این است که حجاب، پاشنه آشیل جمهوری اسلامی است و تصور می کنند اگر بتوانند زن ایرانی را بی‌حجاب کنند، فاتحه نظام اسلامی خوانده است.



nasle sookhteh May 31, 2014 10:59 AM

اینا خیلی احمق تشریف دارن فکر می کنن که برا همیشه حاکم ایران هستند بدبختا شما بازیچه بودین برا منفعت بعضی کشورها به فکر حجاب نباش به فکر راه در رو باش که وقت تنگه حاجی جون جون جون

گزارش یا اعتراض به این نظر


farah May 31, 2014 01:11 PM

نظام کثیف اسلامی شما را همین زنهای ایران نابود خواهند کرد روزی خواهد رسید که میلیونها زن ایرانی بدون حجاب خیابانهای ایران را تسخیر کنند و آنروز است که مرگتان فرا خواهد رسید برای همین است که از زن بی حجاب میترسید جاوید ایران یکپارچه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: