آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 8 دی ماه 1393 = 29-12 2014

تحریمها؛ برنامه کنگره و هشدار اوباما به رژیم

یکی از سناتورهای ارشد ایالت «ایلینوی» در مصاحبه با «فاکس‌نیوز» تصریح کرد که کنگره جدید تحت کنترل جمهوری‌خواهان به دنبال آن است که لایحه‌‌ای برای تحمیل تحریم‌های جدید علیه رژیم ایران به تصویب درآورد که غیرقابل وتو باشد.

به گزارش فارس، «مارک کرک» سناتور ارشد جمهوری‌خواه ایالت «ایلینوی» اعلام کرد که کنگره آمریکا از هفته دیگر کار خود را در حالی آغاز می‌کند که جمهوری خواهان کنترل هر دو مجلس نمایندگان و سنا آمریکا را به دست خواهد گرفت و احتمالاً تحمیل تحریم‌های جدید علیه رژیم ایران اولویت برتر کنگره جدید آمریکا خواهد بود.

کرک در مصاحبه با شبکه «فاکس‌نیوز» در خصوص کنگره جدید آمریکا تصریح کرد: «;میچ مک کونل، رهبر اکثریت جمهوری خواهان سنا آمریکا گفته است که اولین رأی‌گیری تأیید خط لوله است و دومین رأی‌گیری بزرگ در زمینه تحریم‌های رژیم ایران است بنابراین انتظار داریم که این موضوع (تحریم‌‌ها) مطرح خواهد شد.»

وی اعلام کرد که جمهوری‌خواهان سنا احتمالا حمایت کافی دموکرات‌ها را برای تصویب یک لایحه غیرقابل وتو به منظور تصویب تحریم‌ها علیه رژیم ایران را خواهند داشت.

فاکس‌نیوز گزارش کرد که دولت اوباما همچنان از کنگره می‌خواهد رأی‌گیری درباره تحریم‌های جدید علیه رژیم ایران را به تعویق بیاندازند زیرا به اعتقاد آنها تصویب تحریم‌های جدید، ادامه مذاکرات هسته‌ای را با مشکل مواجه می‌کند.


هشدار اوباما به رژیم ایران

باراک اوباما در مصاحبه ای گفته رژیم ایران باید فرصت رسیدن به توافق نهایی که می‌تواند تحریم‌های فلج‌کننده علیه آنها را لغو کند، غنیمت شمرد.

اوباما در مصاحبه با رادیو ملی آمریکا گفته: تحریمها علیه رژیم ایران موثر افتاده و این اتفاق باعث شده که آنها در مقابل اتحاد جامعه جهانی منزوی شوند.

اوباما گفته: نباید با مواضع آنان که قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد و با منافع آمریکا و متحدانش در تضاد است، مدارا کرد... آنها (رژیم ایران) هنوز شانس این را دارند که تکلیف خود را با جهان مشخص کنند.





homa December 29, 2014 09:46 PM

حمایت کامل حاج اقا اوباما بطور وضوح از ملاها روشن شد بیچاره شاه فقید را به بهانه نقص حقوق بشر چه تبلیغاتی علیه شاه شد و جالب هیچ انگشت قاطع ای تا کنون همین دموکراتها روی اینهمه نقص فاحش حقوق بشر در جمهئوری اسلامی نگذاشتند ورژیم مرتبا اعدام میکند امید ما به جمهوریخواهان است با امید ریاست جمهوری اینده از جمهوریخواهان باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: