آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 22 اسفند ماه 1393 = 13-03 2015

آمریکا: اسد عامل بی ثباتی است و باید برود

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: تا زمانی که اسد باشد نمی توان ثبات کامل را در سوریه برقرار کرد.

جنیفر ساکی گفت: این هفته چهارمین سالگرد انقلاب سوری ها است. ما به این مناسبت از همه کسانی که دچار رنجش شدند و سوری های شجاع که در برابر ستمگر به پا خواستند و به تلاش آنها برای آینده توام با احترام برای حقوق اساسی و شکوفایی یاد می کنیم.

وی گفت: ما اهداف تظاهرکنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز در مارس 2011 را که خواهان پایان دادن به شکنجه و احترام به حقوق بشر بودند، یاد می کنیم. دهها هزار نفر همچنان در زندان های اسد هستند و مورد شکنجه قرار گرفتند و در شرایط بد انسانی قرار دارند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: رژیم اسد چهار سال به تقاضای مردم سوریه برای آزادی و اصلاحات با بی رحمی بسیار و خودکامگی و نابودی پاسخ داده است. همانطور که ما از مدتها قبل می گفته ایم، اسد باید برود و از طریق مذاکرات و گذار سیاسی که خواست مردم سوریه است، جایگزین وی تعیین شود.

وی افزود: همانطور که رئیس جمهور اوباما ماه گذشته گفت تا زمانی که اسد که مشروعیت خود را از دست داده است، باشد نمی توان ثبات کامل را در سوریه برقرار کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: فرستاده ویژه آمریکا با صدور پیام ویدیویی و به زبانی عربی به مردم سوریه که صبح امروز درصفحه فیسبوک سفارت آمریکا در دمشق منتشر شد ، چهارمین سالگرد انقلاب سوری ها را تبریک گفت.

وی تاکید کرد که مردم سوریه دیکتاتوری نمی خواهند و نباید جنگجویان خارجی سرنوشت این کشور را تعیین کنند.





گنجشک March 16, 2015 02:53 AM

جناب اقای USAگرامی شما هم هر لحطه مثل گنجشک از این شاخه به اونشاخه میکنید تاریخ مصرفتان درحال پایان و به بعدی واگذارید بهتره

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: