آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 19 اردیبهشت ماه 1394 = 09-05 2015

فساد و جنایت؛ جنگ گرگها: افشاگری علیه توکلی

سایت "در صحن": احمد توکلی که مدعی تلاش مستمر برای مبارزه با فساد اقتصادی است و از منظر سیاسی به جناح اصولگرا تعلق خاطر دارد خود متهم به فساد اقتصادی است.

جمعی از نمایندگان مجلس نهم در جریان بررسی اعتبارنامه اش او را متهم کردند که در سال ۷۰ برای خود و شرکای‌اش بیش از سه هزار متر مربع زمین به مبلغ وقت ۱۸۵ میلیون تومان در شهرک غرب از بنیاد مستضعفان خریداری کرده که اکنون ارزش این زمین میلیاردها تومان است.

نمایندگان مخالف تصویب اعتبارنامه اش، همچنین او را متهم کردند که زمانی بدون مدرک کارشناسی ارشد، برخلاف قوانین درخواست بورس دکترا کرده است.

توکلی هم رئیس شهربانی، کمیته انقلاب اسلامی و دادیار و دادستان انقلاب بوده، هم وزیر و سخنگوی دولت و نماینده مجلس و هم به گفته خودش روزنامه نگار.

احمد توکلی متولد ۱۳۳۰ بهشهر مازندران است. او درسالهای ابتدایی انقلاب، رئیس شهربانی، کمیته انقلاب اسلامی و دادیار و دادستان انقلاب بهشهر بود.

درباره رویه قضایی حاکم بر بهشهر در دوران مسئولیت اش میگوید: «آن موقع بهشهر خیلی معروف بود، زیرا اجرای دقیق حکم قصاص مثل، قطع دست دزد و جاری شدن حد زنا، بهشهر را معروف کرده بود؛ جای بسیار امنی شده بود.»

احمد توکلی دارای ۷ فرزند، ۵ پسر و دو دختر میباشد. احمد توکلی با خانواده لاریجانی نسبت دارد و به گفته خودش، مادر لاریجانی خاله مادرش است. دختر صادق زیبا کلام نیز عروس توکلی میباشد. گفته می شود فرزند دیگر او همسر شهاب الدین حایری شیرازی امام جمعه سابق شیراز است.



mm May 9, 2015 12:34 PM

هزار فامیل لعنتی خسته شدیم از دستتون برین گم شین عوضی های دزد غاصب

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem May 9, 2015 04:57 PM

حکومت کثیف اسلامی درست آدمو یاد فیلم پدر خوانده می اندازد که اکثر افراد با هم ارتباط فامیلی یا دوستی داشتند در اینجا پدر این خانواده ننگین خامنه یست تعدادی را هم به عنوان چاقو کش و هفتییر کش استخدام کردهند و نامشان را افراد ذوب در ولایت نامیده اند مرگ بر جمهوری کثیف اسلامی

گزارش یا اعتراض به این نظر


mitra farahani May 9, 2015 09:36 PM

نظرما که مهم نیست مهم خانواده درگیر هزار فامیلی است که مشکل ساز برای خودشان هستند وپای ملت بدبخت را به میان میکشند انشا الله چند تا اخوند وآخوند زاده دیگر برای وصلت پیدا بشه تا این خانواده ها سرگرمی غیراز مردم داشنه باشند آمین

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: