آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 21 بهمن ماه 1394 = 10-02 2016

رسانه های حکومتی: تیر خلاص به نوه خمینی

یک منبع آگاه به خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی "ایرنا" اطلاع داد که صلاحیت حسن خمینی برای نامزدی مجلس خبرگان تأیید نشده است

برخی رسانه های وابسته به باند ولی فقیه این خبر را با این عناوین درج کردند: تیر خلاص؟! سیدحسن‌خمینی مجددا احراز صلاحیت نشد.

گزارش دیگربان: شورای نگهبان برای دومین‌بار با حضور حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری مخالفت کرده و صلاحیت وی را تائید نکرد.

خبرگزاری ایلنا امروز با اعلام این خبر نوشته در جلسات مختلف رسیدگی به اعتراض نامزدهای انتخابات خبرگان، بار دیگر صلاحیت حسن خمینی بررسی و رای به عدم احراز صلاحیت وی داده شد.

یش از این خمینی در مورد امکان اعتراض در مهلت قانونی اعلام شده، گفته بود «بر حسب قانون امکان اعتراض وجود دارد، اما تلقی اینجانب آن نیست که شکایت مسیری جدید را بگشاید.»

شورای نگهبان علت عدم احراز صلاحیت حسن خمینی را خودداری وی برای حضور در امتحان علمی عنوان کرده٬ امری که توسط نوه روح‌الله خمینی خلاف واقع اعلام شده است.

رد صلاحیت حسن خمینی با انتقاد تند اکبر هاشمی رفسنجانی مواجه شد و تلاش‌ها و رایزنی‌های حسن روحانی برای تائید صلاحیت وی بی‌نتیجه بود.

روحانی برای ۲۷۰ نامزد رد صلاحیت شده هم از خواستار صدور حکم حکومتی از سوی علی خامنه‌ای شده بود که این درخواست تاکنون بی‌پاسخ مانده است.


دلیل رد صلاحیت حسن خمینی

کانال تلگرام سیدحسن خمینی دلایل شورای نگهبان برای عدم احراز صلاحیت یادگار امام (ره) را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، کانال تلگرامی سید حسن خمینی دقایقی پیش نوشت: يكي از نزدیکان بیت امام (ره) رسما عدم احراز صلاحیت سید حسن خمینی از سوی شورای محترم نگهبان جهت شرکت در پنجمین انتخابات خبرگان رهبری را اعلام و دلایل عدم احراز صلاحیت اعلامی از سوی آن نهاد را استناد به بند ب ماده 3 قانون اعلام کرد.

در این بند آمده است: "اجتهاد در حدی که قدرت استنباط بعضی مسائل فقهی را داشته باشد و بتواند ولی فقیه واجد شرایط رهبری را تشخیص دهد" احراز نگردید.



Nader February 10, 2016 09:44 AM

اینها که وجود کثیفشان از وجود خمینی کثافت هست نوه او را قبول ندارند احمق هایی که پیرو خمینی هستند و رژیم خمینی را باید لای جرز دیوار گذاشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa February 10, 2016 12:06 PM

میشود گفت -تیرخلاص به خمینی دجال پس چطورست هم جمهوری اسلامی که بنیانگذارش خمینی بود وهم پرچم الله باارم سیرکهای هند را رد صلاحیت نمی کنند ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


amir February 10, 2016 03:58 PM

سید حسن دلبند من دلگیر مباش
ما ز هفتاد پشت همانا گرکدن سخت پوستیم و ستبر ای نازنین
کی شود یک تیر پایان خلاص و کار ما
توپ و بمباران واژدر نیست در ما ها اثر
هفت جانیم ما ز سگ آموخته ایم
دل قوی دار ما فقط با زهر و سم نابود و مهلک میشویم
خاطرت است نوشیدم جام زهر اکبر به من داد
بعد از آن من نفله و آن بی پدر با جام و زهر
شاخ و شانه میکشد بر یادگار احمد من !

گزارش یا اعتراض به این نظر


ali February 10, 2016 07:13 PM

معلوم نیست چرا این همه دردسر و هزینه بیشتر از ۳۰ ساله که چنتا پیر مرد فسیل شده دور هم جمع میشن و با تکبیر و الله اکبر خامنه ای و جیره خواراشو تشویق میکنند حالا مثلاً این اقای حسن خمینی،،که جد بزرگوارش که بنیان گذار خفقان ،، سانسور،،بی عدالتی،،دزدی و چپاول به صورت فعلی هست چه کاری ازش بر میاد،، کشور ایران دقیقا شبیه یک لاشه شده که کفتارا،،شغالا،،و لاشخورها هرکدوم با بیرحمی کامل درحال دریدن هستند و مردم ایران هم در نقش مگسهایی که بالای این لاشه اند و همون که زبونشون کمی از لاشه تغذیه کنه کافیشونه،،۱۴۰۰سال که سینه میزنیم که مثلا حسین با ۷۲ نفر با لشگریزید که هزاران نفر بودند جنگید،،۳۷ساله که چندتا کلاش و کلاه بردار با همکاری عده ای قاتل و ادمکش بیرحمانه دارن به جان،مال ،،ناموس،،ایرانی حکومت میکنند ۱۰هزار نفر بر علیه ۷۸میلیون نفر

گزارش یا اعتراض به این نظر


خبره February 11, 2016 01:28 AM

بعلاوة چرنديات ديگر اگر اسم اول كانديدا ايراني باشد حتما رد صلاحيتً ميشود در مجلس خرگان اسلامي داريوش وًكوروش و از اين حرفها نداريم أسم فقط عربي
لطفا به ليست نگاهي بيفكنيد

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان February 11, 2016 08:00 AM

ای کاش خمینی دجال و احمد گریان زنده بودند و این رد صلاحیت تاریخی حسن غولشونو با اون چشمای شیطانیشون میدیدند ! آخ چه مزه میداد جیگرم حال میامد کمش نباشه مردتیکه غول بی شاخ و دم مفتخور بی خاصیت این بی غیرت بی آبرو صبح زود روز انتخابات اولین نفر خواهد بود که جلوی دوربین میره رای شو می اندازه تو صندوق فاضلاب خبرگان شیاطین و مجلس شیاخین شورای نفرت انگیز اسلامی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Joe February 11, 2016 08:05 AM

خمینی از اون دنیا :
لآکن من از اون دنیا به آخوندهای امروزی نصیحت میکنم
لآکن من ولی نعمت شما بودم
من شماها را از سر قبرها و مرده شور خانه ها جمع کردم
من همه شما حرام لقمه ها را وزیر و وکیل و ریس جمهور و ولی فقیه کردم
اینطور نبوده بوده باشه که احمد را مرگ موش داده باشید
اینطور نباشه که سید حسن را رد صلاهیت کرده باشید
من اینجا به خداوند تبارک و تالا پناه خواهم برد
لاکن من فکر نمیکردم آخوند شیاد تر از من هم روی زمین بوده باشه
خداوندگارا یک بار دیگر من را به آن دنیا ببر تا یک ۷۰۰ تا از این
آخوندهای گوش دراز نمک به حرام را خفه بکنم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: