آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 11 مرداد ماه 1395 = 01-08 2016

واکنش سراسیمه رژیم تهران به سخنان رئیس سیا

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی در باره اظهارات اخیر رئیس سازمان سیا گفت: وی در جایگاهی نیست که بتواند در مورد مسائل داخلی ایران به اظهار نظرهای بی‌ربط و بیجا بپردازد.

رئیس سیا روز جمعه در اجلاس سالانه «همایش امنیتی اسپن» در پاسخ به سئوالی در باره توافق هسته ای گفته بود: این توافق کار درستی بود و روحانی را هم که از دید ما بین عناصر حکومتی در ایران فردی بسیار میانه‌روتر به شمار می‌آید، تقویت کرد.

جان برنان افزود: در حکومت ایران بین تندروها و میانه‌روها رقابت وجود دارد، سال آینده در ایران انتخابات برگزار می‌ کنند، ما به دقت اوضاع را تحت نظر خواهیم داشت تا ببینیم موازنه رقابتی که درون حکومت وجود دارد، چطور پیش می‌رود.

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی در واکنش به این اظهارات گفت: اینگونه اظهارات مقامات آمریکائی با هدف عملیات روانی در جهت ایجاد تفرقه و دوقطبی سازی صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: مردم ایران هوشیار تر از آن هستند که اینگونه سخنان نابجا و نامربوط را تکرار نموده و به آن دامن بزنند و بارها به این سخنان تفرقه آمیز وجهت دار که با اهداف خاص و حساب شده ای بیان میشود ، عکس العمل لازم را نشان داده اند.




مسعود July 30, 2016 10:53 PM

به خاطر همین است که این عضو دون پایه فراماسون را یک شبه مدرک دکترا میدن و رییس‌جمهور میشن باید هم نظر موافق به ایشون داشته باشن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: