آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 19 اسفند ماه 1395 = 09-03 2017

اطلاعات؛ دشمن در کنار هر مسئولی جاسوس دارد

دیگربان: حیدر مصلحی٬ وزیر سابق اطلاعات گفته «عده‌ای آمده‌اند تا جامعه را دوقطبی کنند و بحث گریه و خنده مردم را به راه انداخته‌اند» و «دشمن درکنار هر مسئول ما یک نفر که به سرویس‌های بیگانه متصل است، قرار داده است.»

آقای مصلحی افزوده «دشمن برای براندازی دو پروژه برنامه‌ریزی کرده است، یکی پروژه تحریف سخنان امام راحل و دیگر پروژه نفوذ که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.»

وی اضافه کرده «اگر همین مراسمات و گریه‌ها نبود، شما امروز در جایگاهی که هستید، قرار نداشتید» و «کسی با خنده‌ مردم مخالف نیست و این امنیت هست که لبخند به لب ملت آورده است.»

وزیر اطلاعات دولت دهم بدون اشاره به نام حسن روحانی گفته «امنیت لبخند می‌آورد یا بی‌بندوباری‌های شما؟ قوم بنی‌اسرائیل دچار همین تحریف‌ها شد که سرنوشتش چنان شد.»

به گفته مصلحی «مرحله پروژه نفوذ اکنون روی انتخابات پیش‌رو برنامه‌ریزی کرده است تا با رأی دادن اشتباه شما، بتوانند راه انقلاب و شهدا را متوقف کنند.»


جاسوس هسته ای دو تابعیتی در آستانه محاکمه

افکارنیوز: دری اصفهانی اولین مقام دوتابعیتی است که به اتهام جاسوسی بازداشت و در آستانه محاکمه قرار گرفته است. وی مسئول کمیته مالی برجام، عضو هیئت مدیره بانک سامان، مشاور سیف در بانک مرکزی و حقوق بگیر آمریکا بود.

دری اصفهانی در مرداد امسال به اتهام جاسوسی دستگیر شد. در همان زمان گفته می شد که این متهم دارای چند پاسپورت است و حتی چهار پاسپورت دارد.

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در همین زمینه گفت که دری اصفهانی فردی بود که چهار تا پاسپورت کانادایی، امریکایی و انگلیسی و ایرانی در جیب داشت.

همچنین اعلام شد که وی ماهانه هفت هزار و 500 پوند از آمریکا یعنی بیش از 30 میلیون تومان حقوق می گرفت.

دری اصفهانی در دولت یازدهم مشاور سیف مدیرکل بانک مرکزی و هم چنین عضو هیئت مدیره بانک سامان می شود و ماهانه چندین میلیون تومان از این مراکز حقوق دریافت می کرد.

حسن روحانی رئیس جمهور به وی نشان درجه سه خدمت و 50 سکه اهدا کرد.

این فرد یکی از نفوذیها در تیم مذاکرات هسته ای بود که زیر نظر بعیدی نژاد کار می کرد.

بعیدی نژاد رئیس تیم ایرانی در مذاکرات کارشناسی بود که این متهم به جاسوسی همراه وی در مذاکرات حضور می یافت و از این طریق اطلاعات ذی قیمتی به آمریکا می داد.

شنیده شده وی در اوائل انقلاب کارمند وزارت دفاع بود اما به دلیل برخی ارتباطات با آمریکائیها از وزارت دفاع اخراج می شود.

نهادهای امنیتی در مرداد ماه متوجه ارتباطات وی با خارج از کشور می شوند و در پی بازداشت وی بودند.

حال این فرد اولین مقام مسئول دوتابعیتی و حتی چند تابعیتی است که در معرض محاکمه قرار گرفته است.

برای این متهم در دادسرا کیفرخواست صادر شده و این به معنای آن است که در دادسرا اتهام وی جدی است و باید محاکمه شود.



BABAK March 9, 2017 06:09 AM

خیانت به کشور فارغ از اینکه چه حکومتی روی کار است خیانت خیانت است و اگر در دادگاه صالحه ( نه آنکه یک آدم فاسدی همانند قاضی صلواتی که بر همه مشخص است قاضی ان دادگاه باشد ) و یک قاضی خدا شناس در راس ان باشد محکوم شود در ان زمان هر چه رای باشد باید پیاده شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang March 9, 2017 11:48 AM

خمینی معروف به امام سیزده گفت وقتی خانم میاد بیرون از خانه باید اخمو باشد چون اگر لبخند یا تجسم کند انوقت مردها میگند این خانم فاحشه هست و از انجاییکه رژیم بسیجیها را از خانوادهای ضعیف جامعه انتخاب میکند این حرف خمینی در خانوادهای بسیجی رعایت میشه که یکماه پیش حسن روحانی برای جلب ارا خانواده بسیجیها به خانمهاشان گفت شما هم مثل بقیه ایرانیها بخندید و برقصید و شاد باشید حالا این آخوند حیدر مصلحی دستپاچه شده خطاب به حسن روحانی که چه حرف احمقانه ای گفتی که پایه بقا رژیم آخوندی همین بسیج هست که ما ساختیم و تو با دو قطبی کردن جامعه بسیجی دارید باعث نابودی و سرنگونی رژیم میشوید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: