اشکاندرباره در صورت شکست توافق، ترامپ با زور کنترل تنگه هرمز را بدست خواهد گرفت:
این جی دی ونس فکرش کار نمی کند مثل اینکه از یک کره دیگری آمده است مشکلات پیچیده فنی و تاریخی یک پروسه را نمی خواهد بفهمد بگذریم از اینکه از نظر اخلاق سیاسی نمره یک را بین یک تا ده می گیرد، ملت ایران خیلی ازت رنجیده است کلمه ای از کشتار دسته جمعی در حرفهایت نیست،
کسی است که تجربه سیاسی نداشته و یکمرتبه معاون رئیس جمهور می شود،
قصد توهین شخصی بهیچ وجه ندارم،
بهرام درباره سخنان ونس که پیش از ترک سوئیس بیان کرد با گفتههای عراقچی همخوانی ندارد:
نظام اسلامی بشدت به دنبال پول است و اگر بزودی به اقتصاد کشور دلار وارد نشود به دلیل چاپ بی رویه ریال توسط بانک مرکزی تورم افسار گسیخته و بیکاری 80 درصدی هر روز اوضاع اقتصادی آشفته تر میشود
نداشتن کافی دانایی در مورد حکومت اسلامی خامنه ایی ها در تیم مذاکره کننده آمریکا و نداشتن تجربه کافی در رئیس این تیم یعنی جی دی ونس معاون ترامپ باعث خواهد شد که این مذاکرات هم مانند قرارداد 2015 با اوباما به جایی نرسد و در عوض تنها به حفظ نظام با رسان پول به آن کمک کند
سخنان مکرر پزشکیان که دائما میگوید «پول نداریم پول نداریم پول نداریم» نشان از اوضاع وخیم این نظام دارد
او در سالمرگ چمران گفت که میترسد مردم به دلیل گرسنگی به خیابانها بریزند و با کشتار دوباره مردم اقتدار نظامش لگدمال شود
اسرائیل هم میگوید تا حزب الله لبنان خلع سلاح نشود صلحی در کار نیست
سیروسدرباره در صورت شکست توافق، ترامپ با زور کنترل تنگه هرمز را بدست خواهد گرفت:
توافق و آتش بس مشکلاتی این چنینی به دنبال دارد
با این حساب هر لحظه که جمهوری اسلامی اراده کند تنگه هرمز را می بندد
پس آتش بس و صلح و توافق با این حکومت هیچکدام دائمی نخواهد بود
باید دید که این مشکل را پرزیدنت ترامپ چگونه میخواهد حل و فصل کند
لبنان این روزها شده پاشنه آشیل پرزیدنت ترامپ و سیاستهای او
هر چه گفتیم که به این نظام نمیشود اعتماد کرد گفتند اینها دیوانه هستند
آمریکایی ها باید بدانند هیچکس به اندازه مردم ایران از این نظام آخوندی سپاهی شناخت ندارد پس وقتی به شما چیزی میگویند گوش کنید!
اشکاندرباره کارشناس: صحنه دیپلماتیک برای مذاکرات کاملا از بین رفته است+فیلم:
سه نخاله وارد سوئیس می شوند منظور سپهرنیا و گرشا و متوسلانی نیست! سه نخاله آمریکایی وارد سوئیس می شوند،
سپهرنیا جوک سرکرده و قد دراز عجب شباهتی با نخاله سرکرده مان از آمریکا دارد،
سپهرنیا شوخی کردم،
نسل بیداردرباره سفرها به ژنو لغو شد؛ مقام آمریکایی: حتی یک دلار هم آزاد نخواهیم کرد:
جی دی ونس با چرندیاتی که اخیرا گفته ثابت کرد که هیچی از مسائل منطقه و جهان سرش نمیشود * تعجب نکنید اگر بزودی کارش را از دست بدهد چون حرفهایی که زده و کارهایی که کرده را با یک من عسل هم نمیشود آنها را جمع و جور کرد *
در مورد ایرانیان هم بگونهای صحبت کرده که نمیشود هیچگونه آنها را ندیده گرفت * مثل اینکه هم باید آخوندها را بیکار کنیم و هم این ونس دیوانه را * پوست مردم ایران پوست شیر است * ما در کنار هم از پس همه اینها بر خواهیم آمد * هم این ونس دیوانه و هم آخوندها در دو قدمی رفتن هستند * یکی یکی نوبت همه آنها خواهد رسید *
ایران فردادرباره کارشناس داخلی: اتم بهانه است، آمریکا موجودیت نظام را هدف گرفته است:
شماها پس مانده و حرامزادگان قادیسه فکر میکنید میتوانید بر ۹۰ میلیون ایرانی آگاه با شیادی و فریبکاری و ادم کشان سپاهی خود حکومت کنید
ادم کشان کودک آزاری که رهبر آنها همخوابی با کودک شیر خوار را مجاز میدانست ،باید شرم کنید ، که آن با این وقاحت شماها عمامه به سر ها چیز نایابی است
مردم را به روز سیاه نشانده اید ، یک دانه تخم مرغ را به ۲۶۰ هزار تومان رسانده اید ، ولی هنوز از این طویله اسلامیتان صدای عرعر بر علیه ملت ایران شنیده میشود
اشکاندرباره مقام انگلیسی: نهادهای امنیتی در تهران معتقدند که جنگ از سرگرفته خواهد شد:
من هنوز معتقدم که ترامپ در مورد ملت ایران هنوز هم نیت پاکی دارد او همیشه اول آمریکا براش مهم است اما وقتی گفت که من اوباما نیستم و به ملت ایران کمک خواهم کرد واقعاً قصدش این بود و هنوز در ذهنش همین است،
منتهی اطرافیان و از جمله معاونش که مرتب توی اعصابش می روند که ملت ایران به ما چه مربوط است و وقتی آنرا هر رور تکرار می کنند موقعی می رسد که ترامپ از این نق زدن اطرافیان دیگر کلافه می شود و کم می آورد من ایطور فکر می کنم،
موشعلی از جهنم درباره زمزمههای مخالفت مجتبی با توافق؛ بوی توطئه قربانی کردن باقرشاه قاجار میآید:
احمد علمالهدی میگوید که پس از تایید رهبر، هیچکس حق مقابله با دولت بر سر تفاهمنامه را ندارد
احمد علمالهدی میگوید که کسانی که در خیابانها به مقامات کشوری توهین کردند پای خود را از گلیم خود فراتر گذاشتند و کار اصلی این گروه حمایت کورکورانه از رهبر غایب است
وقتی که رهبر جمهوری اسلامی چیزی را تایید میکند بقیه مزدوران و گروهای فشار بسیجی باید خفه شوند و گ زیادی نخورند
پول به حسابتان واریز میشود چلوکباب و ساندیس هم که میخورید و بن کالای اضافه هم که دریافت میکنید دیگر چه مرگتان است؟
روباهدرباره زمزمههای مخالفت مجتبی با توافق؛ بوی توطئه قربانی کردن باقرشاه قاجار میآید:
محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، جمعه ۲۹ خرداد گفت جمهوری اسلامی حتی در صورت مذاکره با آمریکا دچار «خطای محاسباتی» نخواهد شد و همچنان آمریکا را دشمن اصلی خود میداند
این گفته ها نهایت خفت و خواری یک آخوند و شخصیت آخوند است که ما مردم ایران پس از شکل گرفتن این نهاد از زمان صفویه تا امروز با آن سروکار داریم
هر کس دیگری به جای این آخوند بود یا خودکشی میکرد و یا دستکم سعی میکرد از این خفت و خواری سخن نگوید
اینجا یک ملای مذهبی سعی میکند که شعارهای سیاسی گذشته را با ناچاری های سیاستمداران سپاهی هماهنگ کند تا شاید بتواند از کرده نظامش با مقلته و سفسطه دفاع کند ولی در اصل کاری که این ملا میکند با خودکشی تفاوتی ندارد
جناب محمدمهدی حسینی همدانی اگر عوام هم ندانند ولی آنها که باید بدانند میدانند پس با اینکه آبروی نداری برو خجالت بکش
اشکاندرباره مقام انگلیسی: نهادهای امنیتی در تهران معتقدند که جنگ از سرگرفته خواهد شد:
مشکل ترامپ این است که در دور و بر خود افراد کارکشته و مجرب را بکار نگرفته است لذا نتیجه اش همین است که می بینیم یک مقایسه کوتاه:
جورج بوش پدر سیاستمدار مجربی مثل جیمز بیکر همراه داشت،
جورج بوش پسر چنی و رامسفلد را در کنارش داشت،
دو رئیس جمهور بالایی در فازهای ثانوی جنگ اشتباهات و مشکلاتی داشتند اما در فاز اول جنگ که شکست صدام حسین بود پیروز بدون چون و چرا بودند،
بهرامدرباره تفاهمنامه؛ حمله شدید اسرائیل به معاون ترامپ؛ موضع ارتش اسرائیل+فیلم:
تنها راهی که مشت حکومت اسلامی را باز میکند استقامت اسرائیل در لبنان و ادامه کار ناتمام نابودی حزب الله لبنان است
لازمه این کار داشتن اراده حفاظت از جان شهروندان اسرائیلی است
بخوبی میدانیم که اگر صلحی با حکومت اسلامی ملایان برقرار شود حزب الله لبنان به بازسازی و پر کردن انبار موشکهای شلیک شده می پردازد پس عقب نشینی اسرائیل از مناطق جنوبی لبنان و حمله نکردن به مواضع حزب الله در جنوب بیروت به معنی به هدر دادن خون سربازان اسرائیلی است که در این مدت به دست حزب الله کشته شدند
این توافق پس از آن ممکن شده که عکس مجتبی را در کنار هیتلر منتشر کردند پس اسرائیل نباید جلوی نازی ها هر کجا که هستند عقب نشینی کند
بنظر میرسد که ترامپ حتی مذاکرات صلح لبنان را هم فراموش کرده که در آن قرار بود حزب الله به یک حزب سیاسی تبدیل شود و سلاحهای خود را کنار بگذارد
Guatequeدرباره تفاهمنامه؛ حمله شدید اسرائیل به معاون ترامپ؛ موضع ارتش اسرائیل+فیلم:
عرض چند روز سی چهل هزار نفر در خیابانهای ایران قتل عام شدند، کشور را بمباران کردند، چند ماه تنگه هرمز بسته شد و با پیامد آن اقتصاد دنیا را زیرو کردند و تورم بوجود آوردند؛ و حالا از چند تا آخوند و بچه آخوند سپاهی قول گرفتند که ایران بمب اتم نخواهد ساخت حال اُمّت مسلمان شیعه دوازدهامامی به انتظار رئیسجمهور بعدی آمریکا هستند تا به او دخیل ببندند
دژمندرباره مقام انگلیسی: نهادهای امنیتی در تهران معتقدند که جنگ از سرگرفته خواهد شد:
طبق تفاهم نامه ای که آمریکایی ها آن را فاش کرده اند آزادی داریی های ایران در بانکهای خارجی و همچنین آزادی دریافت پول فروش نفت پیش از رسیدن به توافق اصلی را ایالات متحده تضمین میکند
اینکه بگوییم حتی یک دلار هم به این رژیم نمیدهند که درست نیست
به نظرم به جای مارک روبیو که با این تفاهم نامه و صلح با نظام خامنه ای مخالف بوده می بایست معاون ترامپ جی دی ونس به کنگره میرفت و جواب کارهای خودش را می داد
این تفاهم نامه که میگویند نویسنده اصلی آن استیو ویتکاف بوده و او هرگز نام خودش را زیر یک قرارداد بد امضا نمیکند نشان میدهد که پر است از مشکلات حقوقی و مواد آن همگی آشکارا به ایالات متحده آمریکا تحمیل شده
این تفاهم نامه به نفع کشوری که میگوید در این جنگ پیروز شده نیست و برعکس مال کشوری است که شکست خورده
این تسلیم بی قید و شرط آمریکاست نه موشتبار
اشکاندرباره هشدار مقام فرانسوی: شاید رژیم ایران ترامپ را فریب دهد و به بمب دست یابد:
پرزیدنت ترامپ شما از طریق بلوف زدن و امتیاز دادن نخواهید توانست بر آخوند هفت خط غلبه کنید اینرا تجربه تاریخی بارها نشان داده است،
راه غلبه بر آخوند و قشریون پایگاهش یک انقلاب ملی توسط ملت ایران است اگر کمک کنید چه خوب است،
شما بنا به دلایلی خواهان یک جنگ واقعی نیستید پس چه بهتر همان مقداری که می توانید کمک کنید تا انقلاب ملی زودتر روی ریل بیفتد،
ملت ایران ملت حق شناسی است همانطور که تا بحال از کمک شما تشکر کرده در آینده نوین در عمل آنرا تکمیل خواهد کرد
ایران فردادرباره کارشناس داخلی: اتم بهانه است، آمریکا موجودیت نظام را هدف گرفته است:
شماها پس مانده و حرامزادگان قادیسه فکر میکنید میتوانید بر ۹۰ میلیون ایرانی آگاه با شیادی و فریبکاری و ادم کشان سپاهی خود حکومت کنید
ادم کشان کودک آزاری که رهبر آنها همخوابی با کودک شیر خوار را مجاز میدانست ،باید شرم کنید ، که آن با این وقاحت شماها عمامه به سر ها چیز نایابی است
مردم را به روز سیاه نشانده اید ، یک دانه تخم مرغ را به ۲۶۰ هزار تومان رسانده اید ، ولی هنوز از این طویله اسلامیتان صدای عرعر بر علیه ملت ایران شنیده میشود