بهرامدرباره گزارش شبکه خبری الجزیره از فروپاشی کامل مذاکرات ونس و وارثان خامنهای:
ترامپ هیچ تمایلی به ادامه جنگ ندارد چون خرج جنگ بسیار بالاست و ترامپ خواهان فشار بیشتر به رای دهندگان آمریکایی نیست و برای همین به فشار اقتصادی و محاصره دریایی بسنده خواهد کرد
ترامپ و تیمش به حکومت اسلامی قراردادی نشان داده اند که لازمه موفقیتش کنار گذاشتن حزب الله و لبنان است ولی برای حکومت ایران اولویت با لبنان است و نه با ایران
حقوق ماهیانه سربازان حزب الله در لبنان که سپاه می پردازد از 5 هزار دلار در ماه تا 12 هزار دلار در ماه است در صورتی که سپاهیان در ایران 500 دلار در ماه حقوق دارند
یک کارگر در ایران 95 دلار و معلولین بهزیستی در ایران 12 دلار در ماه دریافتی دارند
حملات آمریکا به مناطق جنوبی برای ازادسازی تنگه هرمز هم تا امروز به جایی نرسیده و آزادسازی زمینی استان هرمزگان و استقرار دولت موقت انقلابی تنها راه ایمن کردن تنگه هرمز است
گرگ بالان دیدهدرباره مقام ارشد آمریکایی: حمله امشب ارتش آمریکا بزرگتر از حمله شب گذشته است:
یکی به ترامپ و ونس بگه اگر چه سران دو قوه پزشکیان و قالیباف تفاهم نامه را امضا کردن ولی موشکها و پهپادها نه در کنترل اینها است و نه در کنترل مجتبی تا این موشکها و فرماندهان هستن الکی به تفاهم با ایران دل نبندد حداقل بگذارد اسرانیل کار اینها را یکسره کند مگر 80 درصد توان موشکی و پهپادی را از بین نبردید این 20 درصد را هم بزتید و استخوان لای زخم نگذارید شما به خاطر منافعتان فقط می خواهید اخوندها بدون سلاح هسته ای بمانند تا به تاراج ایران ادامه دهید مردم ایران را گول نزنید
خامنفدرباره ترامپ: شاید جمهوری اسلامی هرگز آدم نشود و مجبور شویم کارشان را تمام کنیم:
کدام الاغی در ملاهای روسی به جریان فروش نفت
که به تازگی از سوی پرزیدنت ترامپ به انها داده شده ازمایشی ،
حمله میکند ؟
مگر کسی که تروریست مزدور روسیه باشد و از ارزان شدن قیمت نفت و سقوط امپراطوری نفتی اتمی پوتین ، وحشت زده شده باشد
خامنفدرباره حمله بیسابقه مشاور مجتبی به غرب؛ اسرائیل: ماموریت را به پایان میرسانیم:
همه چیز دارد به سمت طراحی شده و طبق نقشه مادر پیش میرود
جهان جدیدی در حال شکل گرفتن هست که طالبان را هم می فرستد به اروپا برای گرفتن یک لقمه نان
شما چپی های احمق که در ارتجاع و عفونت ذهنی مارکسیستی لنینیستی ۱۹۱۷ هنوز بیانیه می دهید به نام چپ
و از خا... های در حال کشیده شدن پوتین و چند تا تروریست و فاشیست نیابتی باقیمانده برای او اویزان هستید ،
هیچ شانسی ندارید
Guateque درباره ترامپ به دموکراتهای احمق: به هر طریقی کارم را انجام خواهم داد+فیلم:
زمانیکه نگاه یک ابر قدرت فقط به شش ماه آینده باشد، يعني منفعت کوتاهمدت، و ابزارها و بازیگران میدان را هم به درستی نشناسد، نتیجه آن کار چیزی جز تروریسم بر علیه خودشان نخواهد بود این همان چرخه باطلی است که سیاست خارجی آمریکا را در چهل سال گذشته به شدت به چالش کشیده است
اشکاندرباره فیلم؛ نتانیاهو در میان نظامیان اسرائیلی: ما به رژیم ایران و اقمار آن ضربه میزنیم:
درود به اسرائیل و نتانیاهو،
دولت آمریکا با دست آورد هایی که برای ملت ایران در مبارزه با رژیم جنایتکار بوجود آورده بود اعتبار زیادی بین ایرانیان پیدا کرد ولی با این کارهایی که اکنون دولت آمریکا انجام می دهد یعنی معامله با آمران و قاتلان کشتار جمعی ایرانیان آن اعتبار را به خطر می اندارد هیچ توجیهی قابل قبول نیست،
ایران فردادرباره در صورت شکست توافق، ترامپ با زور کنترل تنگه هرمز را بدست خواهد گرفت:
پرزدنت ترامپ شما جنایتکاران را اخته سیاسی کرده ، حال تا میتوانید دروغ به هم ببافید ، شاید زهرا و فاطی کماندو و نقل علی به شاخ و شونه های شماها فرقه جنایتکار و تبهکار باور کنند ، ولی ۹۰ میلیون ایرانی فرهیخته و آگاه میدانند که زنگ آخر شما ها کودک کشان نواخته شده
فرقه جنایتکاری که کودک دو ساله را در آغوش پدر با گلوله جنگی میکشد ، یک مافیای جنایتکاری که کودک شیر خوار را در آغوش مادر به گلوله میبندد با ۹۰ میلیون ایرانی منتظر انتقام آینده ای ندارد
اشکاندرباره در صورت شکست توافق، ترامپ با زور کنترل تنگه هرمز را بدست خواهد گرفت:
این جی دی ونس فکرش کار نمی کند مثل اینکه از یک کره دیگری آمده است مشکلات پیچیده فنی و تاریخی یک پروسه را نمی خواهد بفهمد بگذریم از اینکه از نظر اخلاق سیاسی نمره یک را بین یک تا ده می گیرد، ملت ایران خیلی ازت رنجیده است کلمه ای از کشتار دسته جمعی در حرفهایت نیست،
کسی است که تجربه سیاسی نداشته و یکمرتبه معاون رئیس جمهور می شود،
قصد توهین شخصی بهیچ وجه ندارم،
بهرام درباره سخنان ونس که پیش از ترک سوئیس بیان کرد با گفتههای عراقچی همخوانی ندارد:
نظام اسلامی بشدت به دنبال پول است و اگر بزودی به اقتصاد کشور دلار وارد نشود به دلیل چاپ بی رویه ریال توسط بانک مرکزی تورم افسار گسیخته و بیکاری 80 درصدی هر روز اوضاع اقتصادی آشفته تر میشود
نداشتن کافی دانایی در مورد حکومت اسلامی خامنه ایی ها در تیم مذاکره کننده آمریکا و نداشتن تجربه کافی در رئیس این تیم یعنی جی دی ونس معاون ترامپ باعث خواهد شد که این مذاکرات هم مانند قرارداد 2015 با اوباما به جایی نرسد و در عوض تنها به حفظ نظام با رسان پول به آن کمک کند
سخنان مکرر پزشکیان که دائما میگوید «پول نداریم پول نداریم پول نداریم» نشان از اوضاع وخیم این نظام دارد
او در سالمرگ چمران گفت که میترسد مردم به دلیل گرسنگی به خیابانها بریزند و با کشتار دوباره مردم اقتدار نظامش لگدمال شود
اسرائیل هم میگوید تا حزب الله لبنان خلع سلاح نشود صلحی در کار نیست
سیروسدرباره در صورت شکست توافق، ترامپ با زور کنترل تنگه هرمز را بدست خواهد گرفت:
توافق و آتش بس مشکلاتی این چنینی به دنبال دارد
با این حساب هر لحظه که جمهوری اسلامی اراده کند تنگه هرمز را می بندد
پس آتش بس و صلح و توافق با این حکومت هیچکدام دائمی نخواهد بود
باید دید که این مشکل را پرزیدنت ترامپ چگونه میخواهد حل و فصل کند
لبنان این روزها شده پاشنه آشیل پرزیدنت ترامپ و سیاستهای او
هر چه گفتیم که به این نظام نمیشود اعتماد کرد گفتند اینها دیوانه هستند
آمریکایی ها باید بدانند هیچکس به اندازه مردم ایران از این نظام آخوندی سپاهی شناخت ندارد پس وقتی به شما چیزی میگویند گوش کنید!
اشکاندرباره کارشناس: صحنه دیپلماتیک برای مذاکرات کاملا از بین رفته است+فیلم:
سه نخاله وارد سوئیس می شوند منظور سپهرنیا و گرشا و متوسلانی نیست! سه نخاله آمریکایی وارد سوئیس می شوند،
سپهرنیا جوک سرکرده و قد دراز عجب شباهتی با نخاله سرکرده مان از آمریکا دارد،
سپهرنیا شوخی کردم،
نسل بیداردرباره سفرها به ژنو لغو شد؛ مقام آمریکایی: حتی یک دلار هم آزاد نخواهیم کرد:
جی دی ونس با چرندیاتی که اخیرا گفته ثابت کرد که هیچی از مسائل منطقه و جهان سرش نمیشود * تعجب نکنید اگر بزودی کارش را از دست بدهد چون حرفهایی که زده و کارهایی که کرده را با یک من عسل هم نمیشود آنها را جمع و جور کرد *
در مورد ایرانیان هم بگونهای صحبت کرده که نمیشود هیچگونه آنها را ندیده گرفت * مثل اینکه هم باید آخوندها را بیکار کنیم و هم این ونس دیوانه را * پوست مردم ایران پوست شیر است * ما در کنار هم از پس همه اینها بر خواهیم آمد * هم این ونس دیوانه و هم آخوندها در دو قدمی رفتن هستند * یکی یکی نوبت همه آنها خواهد رسید *
ایران فردادرباره کارشناس داخلی: اتم بهانه است، آمریکا موجودیت نظام را هدف گرفته است:
شماها پس مانده و حرامزادگان قادیسه فکر میکنید میتوانید بر ۹۰ میلیون ایرانی آگاه با شیادی و فریبکاری و ادم کشان سپاهی خود حکومت کنید
ادم کشان کودک آزاری که رهبر آنها همخوابی با کودک شیر خوار را مجاز میدانست ،باید شرم کنید ، که آن با این وقاحت شماها عمامه به سر ها چیز نایابی است
مردم را به روز سیاه نشانده اید ، یک دانه تخم مرغ را به ۲۶۰ هزار تومان رسانده اید ، ولی هنوز از این طویله اسلامیتان صدای عرعر بر علیه ملت ایران شنیده میشود
اشکاندرباره مقام انگلیسی: نهادهای امنیتی در تهران معتقدند که جنگ از سرگرفته خواهد شد:
من هنوز معتقدم که ترامپ در مورد ملت ایران هنوز هم نیت پاکی دارد او همیشه اول آمریکا براش مهم است اما وقتی گفت که من اوباما نیستم و به ملت ایران کمک خواهم کرد واقعاً قصدش این بود و هنوز در ذهنش همین است،
منتهی اطرافیان و از جمله معاونش که مرتب توی اعصابش می روند که ملت ایران به ما چه مربوط است و وقتی آنرا هر رور تکرار می کنند موقعی می رسد که ترامپ از این نق زدن اطرافیان دیگر کلافه می شود و کم می آورد من ایطور فکر می کنم،