آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 9 آذر ماه 1389 = 30-11 2010

آمریکا چند شرکت دیگر مرتبط با رژیم تهران را تحریم کرد

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، وزارت خزانه داری آمریکا امروز اعلام کرد که تعداد دیگری از شرکتهای مرتبط با برنامه هسته ای رژیم تهران را مورد تحریم قرار داده است.

بنابراین گزارش، هشت شرکت پوششی مستقر در جزیره "مان" (واقع در دریای ایرلند)، یک شرکت مالزیايی و یک شرکت دیگر که در سوئیس فعالیت می کند، هدف تحریمهای آمریکا قرار گرفته اند.

شرکتی که در سوئیس مستقر است، Pearl Energy Services نام دارد که توسط یک شرکت مالزیايی کنترل می شود. به گفته وزارت خزانه داری آمریکا، این دو شرکت در واقع برای بانک ملت وابسته به رژیم تهران فعالیت می کنند. بانک ملت پیش تر به دلیل کمک به برنامه هسته ای رژیم تهران در لیست سیاه آمریکا قرار گرفته بود.

وزارت خزانه داری آمریکا همچنین اعلام کرده است که هشت شرکت پوششی را که در جزیره "مان" مستقر هستند و با شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ارتباط دارند، تحریم کرده است.

این شرکتها از این پس در لیست سیاه ایالات متحده قرار خواهند گرفت و هرگونه معامله با آنها ممنوع خواهد بود.

خبرگزاری فرانسه نوشت، این اقدام جدید آمریکا در شرایطی انجام می شود که قرار است هفته آینده گفتگوهای هسته ای میان رژیم تهران با گروه پنج بعلاوه یک (آمریکا، انگلستان، فرانسه، چین و روسیه بعلاوه آلمان) از سر گرفته شود.

احمدی نژاد امروز طی سخنانی در ساری با اشاره به تحریمهای اعمال شده علیه جمهوری اسلامی، خطاب به گروه پنج بعلاوه یک گفت، ابتدا دست از اخلاق طاغوتی خود بردارید تا بتوانیم در مورد مسایل مهم جهانی با هم گفتگو کنیم.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: