آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 18 آذر ماه 1389 = 09-12 2010

دود هدفمندی، قبل از اجرا، با افزایش قیمتها به چشم مردم رفته

سایت آفتاب: علی اکبر اولیا، نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی دریادداشتی که در هفته نامه بشارت به چاپ رسیده در ارتباط با آمادگی برای آغاز هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، یکی از بحث‌های مهم است که صحبت کردن درباره آن سخت است، چون واقعاً ما نمی‌دانیم دولت چه برنامه‌ای برای اجرای این طرح دارد.

به گزارش خانه ملت، وی در این یادداشت نوشت: قرار بود طرح امسال اجرا شود که تا به حال اجرا نشده و اخیراً هم مجمع نمایندگان استان یزد، تذکری در همین رابطه داده که دولت باید شفاف عمل کند. تا همین الان هم دود این طرح به چشم مردم رفته و طیف گسترده‌ای از افزایش قیمت‌ها را حتی پیش از اجرای آن شاهد بوده‌ایم.

اولیا در بخش دیگری از این یادداشت اظهار داشت: نگرانی ما این است که مبلغ پرداختی به خانواده‌ها با مبلغ قابل استحصال، تناسب ندارد و معلوم نیست این مبلغ قرار است از کجا حاصل شود، چون رئیس‌جمهور اخیراً گفته که این مبلغ افزایش هم می‌یابد و منبع تأمین آن برای ما روشن نیست. علاوه بر این، میزان اعتماد مردم به این طرح، چندان زیاد نیست. به عنوان مثال، به تاکسی‌ها اعلام شده وامی برای خرید سوخت پرداخت می‌شود که هیچ کس به آن اعتماد نکرده و برای دریافت آن اقدام نکرده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: