آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 29 آذر ماه 1390 = 20-12 2011

تایید سفیر رژیم از قطع مراودات تجاری با امارات

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی خبر خبرگزاری مهر مبنی بر قطع مراوده تجاری ایران با امارات متحده عربی را تایید کرد.

محمد فیاض در گفتگو با مهر در واکنش به خبر توقف ثبت سفارش کالا بین ایران و امارات بیان داشت:دلایل توقف ثبت سفارش کالا بین امارات و ایران نزد جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطر نشان کرد:مصلحت این تصمیم را باید از سیستم اقتصادی و بازرگانی جمهوری اسلامی ایران یعنی وزیر مربوطه و سازمان توسعه تجارت پیگیری کرد .

سفیر ایران درباره مصوبه ای که منجر به توقف ثبت سفارش کالا بین ایران و امارات شده است نیز اظهار کرد: من از مصوبه مربوطه اطلاعی ندارم و تاکنون چیزی به ما اعلام نشده است.

فیاض در عین حال با تاکید مجدد بر اینکه تصمیم داخلی علت توقف ثبت سفارش کالای بین دو کشور امارات و ایران بوده است گفت: دلایل این تصمیم نزد تصمیم گیران یعنی مسئولان ایرانی روشن است.

وی در رابطه با پیگیری های صورت گرفته در این رابطه نیز عنوان کرد: بنده از بعد از اطلاع از موضوع پیگیری های مختلفی داشته ام اما باید این پیگیری ها به نتیجه مشخصی برسد.


مراوده تجاری رژیم تهران با امارات ممنوع شد

گزارش قبلی: با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت، هرگونه مراوده تجاری ایران با کشور امارات متحده عربی تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت شب گذشته در دستورالعملی، توقف هرگونه مراوده تجاری با کشور امارات متحده عربی را تا اطلاع ثانوی ابلاغ کرده است.

گفته می شود این تصمیم در پی مواضع امارات متحده عربی علیه جمهوری اسلامی اتخاذ شده است. ظاهرا از امروز ثبت سفارش مرتبط با این کشور نیز در سیستم سازمان توسعه تجارت ایران قفل شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: