آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 3 اسفند ماه 1391 برابر با 2013 Thursday 21 February

ورود ۵۰۰ پورشه به ایران برای چيست؟!

رئيس كميسيون شوراها با بيان اينكه اخيراً خبر رسيده تعداد ۵۰۰ دستگاه خودروي لوكس پورشه از طريق جزيره ابوموسي به كشور وارد شده، گفت: مرجع واردكننده و ارز تخصيصي به اين خودروهاي لوكس مبهم است.

امير خجسته در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به تذكر كتبي ديروز خود به وزير صنعت، معدن و تجارت در صحن علني مجلس شوراي اسلامي و با طرح اين سؤال كه ۵۰۰ خودروي پورشه توسط چه كسي و با چه ارزي وارد كشور شده است، گفت: اخيراً خبر رسيده تعداد ۵۰۰ دستگاه خودروي لوكس پورشه از طريق جزيره ابوموسي به كشور وارد شده كه مرجع واردكننده و ارز تخصيصي به آن مبهم است.

رئيس كميسيون شوراها با اشاره به مأموريت واردات خودروي لوكس با حجم مصرف بنزين بالا به كشور گفت: در حالي كه شرايط اقتصادي كشور نياز به آرامش و ثبات دارد و بسياري از مردم در تأمين معيشت روزانه خود مشكل دارند، معلوم نيست ۵۰۰ دستگاه خودرو با اين قيمت نجومي به چه طريق و به چه ارزي وارد كشور شده است.

وي با اشاره به فرمان هشتم دي رهبر معظم انقلاب در تأكيد اخير ايشان مبني بر مبارزه با مفاسد اقتصادي از عزم جدي مجلس و كميسيون متبوع خود براي ريشه يابي و مبارزه با مفاسد اقتصادي خبر داد و گفت: با توجه به دستور رهبري براي مبارزه با مظاهر مفاسد به خصوص فساد اقتصادي كميسيون شوراها با قاطعيت و با رصد كردن اتفاقاتي از اين دست به مبارزه جدي با اخلالگران امنيت كشور خواهد پرداخت.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved