آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 16 اردیبهشت ماه 1392 = 06-05 2013

انتخابات؛ نامه تهدید آمیز نمایندگان ولی فقیه به رفسنجانی

یک منبع آگاه از امضای یک نامه سرگشاده خطاب به هاشمی رفسنجانی از سوی نماینگان مجلس شورای اسلامی خبر داد. به گفته این فرد، دیروز روح‌الله حسینیان و کریمی قدوسی که متولیان این نامه هستند، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در حال جمع‌آوری امضا‌ از نمایندگان مردم بودند.

به گزارش تابناک، محتوای این نامه که گفته می‌شود، خطاب به آقای هاشمی رفسنجانی است، با اشاره به رویدادهای سال ۸۸ و موضوعات مربوط به فتنه با‌ لحنی نصیحت گونه همراه با تهدید است تا از ورود آقای هاشمی به انتخابات جلوگیری کند.

بنا بر این گزارش، امضا‌کنندگان این نامه ـ که بیشترشان از جبهه پایداری هستند ـ از جمله افضلی فرد نماینده اردبیل، شهروز افخمی نماینده ملکان، کوچک‌زاده، روح الله حسینیان و کریمی قدوسی، خواستار ‌حضور نیافتن هاشمی در انتخابات ریاست‌جمهوری هستند. همچنین گفته می‌شود تا کنون نزدیک به سی نماینده پای این نامه را امضا کرده‌اند.

ناگفته نماند که این موضوع، در حالی در صحن علنی مجلس در حال وقوع است که همین چند روز پیش، نامه حمایت ۱۹۷ نفری نمایندگان مجلس از ملک‌زاده، رئیس سازمان گردشگری رسانه‌ای ‌و با واکنش‌های تند برخی ‌نمایندگان از جمله نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد‌رضا باهنر روبه‌رو شد که گفته بود، نمایندگان نامه را نخوانده، امضا کرده‌اند!


است



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: