آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 11 آذر ماه 1392 = 02-12 2013

ناشر آنقدر در چاپ کتابم تعلل کرد که نسبت به...

ناشر آنقدر در چاپ کتابم تعلل کرد که نسبت به انتشارش بی‌تفاوت شدم

یک نویسنده کودک و نوجوان با اشاره به این کتاب یکی از کتاب‌هایش با عنوان «بچه‌های سرزمین گربه»، از 5 سال پیش قرار است از سوی «به نشر» منتشر شود، گفت: دیگر برایم فرق نمی‌کند این کتاب چاپ شود یا نه.فروزنده خداجو، نویسنده کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: رمان جدیدم با عنوان «من و عجیب و غریب» یکی از کتاب‌هایی است که قرار است در قالب طرح رمان نوجوان امروز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ برسد. این اثر را چند ماه پیش به ناشر تحویل داده‌ام.

وی افزود: درباره معضل کار و گرسنگی کودکان است و شخصیت اصلی آن هم یک دختر نوجوان 14 ساله است. من کتاب را بهار امسال به کانون تحویل دادم و در حال حاضر تصویرگری‌اش به پایان رسیده است. از روند فعالیت‌های مربوط به این کتاب راضی هستم، اما کتاب دیگرم موجب آزردگی‌ام شده است. این اثر که «بچه‌های سرزمین گربه» نام دارد، متاسفانه از 5 سال پیش به انتشارات به‌نشر تحویل داده شد، اما تا امروز چاپ نشده است. یعنی از 5 سال پیش تا امروز در حال چاپ است!

این نویسنده ادامه داد: دیگر چاپ شدن یا نشدن این کتاب تفاوتی ندارد، چون تا مدتی شما تعصب دارید و از چاپ نشدن کتابتان ناراحت می‌شوید، اما وقتی چنین شرایطی از حد خود گذشت، دیگر برایتان عادی شده و فرقی نمی‌کند چه ناشر می‌خواهد با آن کتاب چه کند.

خداجو درباره دیگر آثارش گفت: علاوه بر آثار نامبرده، دو رمان نوجوان دیگر هم دارم که مشغول نگارششان هستم. اولی «روزی که لیمویی بود» نام دارد و یک اثر برای نوجوانان است. این اثر یک کار رئال و واقع‌گراست. اما کتاب دوم یک رمان فانتزی است که شاید بتوان آن را در گروه آثار حوزه نوجوان قرار داد. عنوان این اثر نیز «خانم لک‌لک و آقای اقیانوس آرام» است. فعلا مشغول نگارش این دو کتاب هستم و تا چندی دیگر، نگارش آن‌ها را به پایان خواهم رساند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: