آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 4 دی ماه 1392 = 25-12 2013

راستی چه شده است كه به اين خفت تن داده ايم

جوان آنلاین (ارگان سپاه پاسداران): غربی ها همزمان با مذاکرات هسته ای، مسائل حقوق بشری را به درون کشور می کشانند. هنوز علت سفر هيئت پارلمانی اروپا به ايران توسط دولت، مجلس يا قوه قضائيه برای مردم بيان نشده است، اما آنچه از اين سفر منتشر شده است بسيار خفت بار و تحقيرکننده است. اولين گام تسليم و خفت و خواری همين جا اتفاق می افتد که طرف با اقتدار وارد کشور می شود و همه دست اندرکاران اين سفر به طفره روی و فرار از پاسخگويی روی می آورند و مسئله را مشمول مرور زمان می کنند. راستی چه شده است که به اين خفت تن داده ايم؟! به جرات می توان گفت در عمر 35 ساله نظام چنين خفتی بر ما تحميل نشده است. وقتی در درون کشور خواستار پايين کشيدن فتيله مرگ بر آمريکا می شويم، وقتی پس از توافق ژنو دولتمردان آمريکا، حملات شان را بيشتر و گزينه نظامی را پررنگ تر می کنند، وقتی پس از استقرار دولت جديد و تساهل گرا به نقض حقوق بشر محکوم می شويم و وقتی دشمنان را به عنوان ميهمان دعوت می کنيم ، چرا نبايد توقع داشته باشيم که رئيس دولت با اعلام خزانه خالی نماينده خود را به ژنو بفرستد و وزير خارجه توان نظامی کشور را به سخره بگيرد. دولت اعتدال با صراحت اعلام کند در اين چهار ماه به کدام ساز غرب نرقصيده ايم؟ اين همه تحقير برای شکم است يا برای اينکه مانند خاتمی تلاش نماييم به غرب بگوييم ما هم آدميم.



نادر December 25, 2013 05:13 PM

كاملا درست تشخيص داده ايد هيچكس أخوند ها را ادم حساب نميكند دنيا رذالت، خباثت، و عقب افتادگي أخوند ها را از أفكار عقب افتاده و روح أدمكشي ، ضد انساني، ضد زن، ضد مدرنيتي، و روحيه كامل عقب افتاده گي خميني درك نمود بهمين دليل هم أخوند خاتمي سعي كرد به دنيا بگوءيد كه أخوند ها هم ميتوانند ادم شوند ولي دنيا زير بار نرفت كه نرفت بعد هم احمدي نژاد أمد كه بگويد تروريست هاي فداءياني كه زاده افكاراخوان المسلمين هستند بزور ميتوانند ادم شوند دنيا جواب اين نماينده ولي را در دانشگاه كلمبيا داد حالا از روي إجبار روحاني را أورده اند كه صفاي مالي كنند ولي هيهات دنيا هنوز حاضر نيست أخوند هاي إنسان نما را به جمع إدميان أضافه كند البته مسءلهً أساسي اينست كه دنيا ميداند كه ٩٠ در صد إيرانيان ، از أخوند ها نفرت دارند و انها را ادم حساب نميكند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مریم December 25, 2013 09:28 PM

جواب همه این خفت ها را رهبر بدهد دیگران هیچکاره هستند وبردن نام افرادی مثل خاتمی و روحانی چه فایده دارد وقتی که فقط ولی مطلق و جانشین امام زمان همه را به بازی میدهد چرا هیچکس مستقیم رهبر را مورد سوال قرار نمید هد روزی هم که به پرسند حتما جواب میدهد اسلام یعنی رمضان ( بمیر از گرسنگی )و کربلا ( خونت بریزد )
و اقتلو والعدام مدیریت جهانی هم ارزو دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: