آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 21 اسفند ماه 1392 = 12-03 2014

تشییع جنازه نوجوان ترک به تظاهرات ضد دولتی مبدل شد

گزارشگر شبکه فرانس بیست و چهار اعلام کرد : بی توجهی اردوغان به مطالبات بخشی از جامعه ترکیه خطرناک است.

شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد: مراسم تشییع جنازه نوجوان ترک که در درگیری های ماه ژوئن زخمی شد و در بیمارستان درگذشت ، به برگزاری تظاهرات ضد دولتی مبدل شد. ترکیه مجددا شاهد تظاهرات و درگیری های مجدد بین معترضان و نیروهای امنیتی بود.

گزارشگر این شبکه در استانبول در این باره گفت: به گفته شاهدان عینی پلیس برای مقابله با معترضان وارد عمل شد. معترضان قصد حرکت به سوی میدان تقسیم را داشتند. صدها هزار نفر در این مراسم تشییع جنازه در استانبول شرکت کرده بودند. این در حالی است که پس وقایع ماه ژوئن، برگزاری تظاهرات در میدان تقسیم ممنوع اعلام شده است. از این رو حضور پلیس در اطراف این میدان در روز چهارشنبه بسیار پررنگ بود.این میدان در واقع به نماد برگزاری تظاهرات ضد دولتی در ترکیه مبدل شده است.

وی افزود، باید تاکید کرد که ترکیه بین مخالفان و موافقان اردوغان دچار تفرقه شده است. مسئله خطرناک اینجاست که اردوغان به خواسته های بخشی از جامعه ترکیه توجهی نمی کند.



Tara March 13, 2014 03:11 AM

این است عرق ملی و این است غیرت مردمی نه اینکه در سال ۸۸ این همه را کشتند و این همه مورد شکنجه و آزار قرار گرفتند ( هر چند هدف غلط و رهبران جنایتکار را که از خمینی چیزی کم ندارند را انتخاب کردند) ولی شروع خوبی بود تا به آزادی واقعی برسیم و ملت ایران به خانه ها پناه بردند و دم بر نیاوردند و به خفت و خواری و مرگ تدریجی تن دادند و مجدداً رو به قبله ایستادند و نماز شکر بجا آوردند که هنوز زنده اند تا قرآن در خانه هاست و مغزها به افکار پوچ عرب باور دارد آش همین و کاسه همین است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: