آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 فروردین ماه 1393 = 27-03 2014

سیاست های تشویقی جمعیتی؛ زایمان رایگان

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل امروز اعلام کرد: در چارچوب سیاست های تشویقی جمعیتی، امسال خدمات زایمان در تمامی بیمارستان های دولتی این استان رایگان خواهد بود.

به گزارش پارسینه به نقل از ایرنا، دکتر فرهاد پورفرضی روز یکشنبه در بازدید ازمرکز درمان بستر شهرستان نیر در گفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود: هزینه های مربوط به زایمان در این بیمارستان ها را دولت تامین می کند.

وی همچنین از کاهش هزینه بستری و درمان در بیمارستان ها خبر داد و گفت: این کاهش امسال 10 درصد تخمین زده می شود.

این مقام مسوول به گسترش خدمات درمانی در روستاها اشاره کرد و افزود: تیم های سلامت روستایی تا دو برابر افزایش خواهد یافت و هم اکنون در حال جذب پزشک به همین منظور در استان هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل همچنین از احداث بیمارستان 500 تختخوابی در این استان خبر داد و گفت: مجوز ساخت این بیمارستان از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اخذ شده است.

پورفرضی همچنین به خدمات نوروزی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: طرح نوروزی دانشگاه در قالب طرح سلامت و امداد نوروزی در حال اجراست و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی در اجرای این طرح 250 نفر در 39 پایگاه فوریت پزشکی با 50 آمبولانس و2 دستگاه اتوبوس آمبولانس به مسافران نوروزی خدمات پزشکی و درمانی ارایه می کنند.

فرماندار شهرستان نیر هم به کمبود امکانات درمان بستر این شهرستان اشاره کرد و خواستار تجهیز این مرکز و افزایش دستگاه های دیالیز شد.

میرفخرالدین زاهد به تحویل زمین برای احداث بیمارستان هم اشاره کرد و خواستار تسریع در احداث بیمارستان 33 تختخوابی شهرستان نیر شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: