آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 17 مهر ماه 1393 = 09-10 2014

داعش؛ جلسه مهم پنتاگون/هلاکت البغدادی؟+عکس

روسای ستادهای مشترک ارتش 20 کشور برای بررسی راهکارهای مبارزه با داعش نشست نظامی در پنتاگون برگزار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای‌نیوز، قرار است روسای ستاد مشترک ارتش 20 کشور طی روزهای آینده با برگزاری نشست نظامی در پنتاگون راهکارهای استراتژیک برای مبارزه با تشکیلات تروریستی داعش را بررسی کنند.

این تصمیم پس از آن اعلام شد که وزیر خارجه ترکیه گفت: نمی‌توان انتظار داشت ترکیه به تنهايِی علیه داعش وارد جنگ زمينی شود.


هلاکت ابوبکر البغدادی؟

یک منبع کُردی در گزارشی از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش در حومه شهر کوبانی (عین العرب) خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پایگاه خبری صدای کردستان گزارش داد؛ بنابر گزارش‌های رسیده از میدان‌های نبرد در کوبانی، واحدهای نظامی کُرد روز گذشته توانستند "ابوبکر البغدادی" سرکرده گروه تروریستی داعش را در جریان درگیری بین نیروهای کرد و عناصر داعش در حومه شهر کوبانی (عین العرب) به هلاکت برسانند.

براساس گزارش صدای کردستان جسد این شخص (عکس زیر) هم‌اکنون در دست واحدهای نظامی نیروهای کرد است و اقدامات لازم برای تشخیص هویت این فرد که گمان می‌رود "ابوبکر البغدادی" باشد، در جریان است.


بمباران شدید مواضع داعش در اطراف کوبانی

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا از شب گذشته مواضع داعش در اطراف شهر کوبانی در شمال سوریه را بشدت هدف حملات خود قرار داده اند.

این خبرگزاری به نقل از یک مقام نظامی آمریکا گزارش داد که اکثر مناطق شهر کوبانی کماکان در کنترل پیشمرگه های کُرد قرار دارد و نیروهای داعش از برخی نقاط این شهر عقب نشینی کرده اند.

در همین حال اعلام شد که باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه با فرماندهان نظامی آمریکا و تیم امنیت ملی خود دیدار و با آنها در باره تلاش برای بازسازی ارتش عراق و آموزش و تسلیح مخالفان سوری گفتگو کرده است.

پیش تر گفته شده بود که یکی از مقامات ائتلاف ملی سوریه با ژنرال جان آلن، فرمانده نیروهای ائتلاف بین‌المللی علیه داعش که در منطقه بسر می برد، دیدار کرده است.

**************************************************




هلو October 9, 2014 06:36 PM

یک هیولای بیرحم خونخواردیگر بدرک واصل شد۰ من که بیصبرانه منتظر خبر تلفات بعدی داعشیان و بسیجیان و پاسداران و حزب الله و دیوانه های زنجیری دیگر هستم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: