آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 3 آذر ماه 1393 = 24-11 2014

امر کردم کارتن های موز را به مستضعفین بدهند

سخنان خمینی در بهشت زهرا در سال 57:....تمام کمیته‌ها موظفند که برای مستضعفین خانه بسازند....در سرتاسر ایران برای ضعفا مسکن می‌سازیم....این دارايی از غنایم اسلام است و مال ملت است و مستضعفین. و من امر کرده‌ام به مستضعفین بدهند، و خواهند داد. ما حرف نمی‌زنیم، عمل می‌کنیم... اسلام پشتیبان شماست.


افزایش خانه های کارتونی همراه با پروژه اتمی

زینت میرهاشمی

کارتون خوابی نمادی آشکار از چهره فقر و بی عدالتی است. افزایش یا کاهش این پدیده دردناک دقیقا بستگی به اختلاف طبقاتی، تقسیم ثروت ملی و راهکارهای حکومت دارد.

افزایش کارتون خوابی به موازات افزایش فقر و همه نابسامانیهای دیگر از دستاوردهای رژیم ولایت فقیه است. کارتون خوابی زنان، خانواده های فرزنددار و دانشجویان بی خانمان، در حالی افزایش پیدا کرده که رقم دزدیها و فساد حکومتی آن چنان بالا است که باندهای حکومتی را در برابر ابعاد آن به حیرت انداخته است.

شمار بالای زنان کارتون خواب در آمار بی خانمانها تاثیر عمیق تبعیض جنسیتی در جامعه مردسالار و حکومت دینی است. تبعیض جنسیتی بر زنان در حکومت ولایت فقیه حتا بر زنان بی خانمان هم اثر گذاشته است. گرمخانه هایی که برای استفاده بی خانمانها در تهران ایحاد شده، فقط برای مردان بوده و هیچ گرمخانه ای برای زنان تاسیس نشده است. در حالی که اعلام کرده اند که از این تعداد کارتون خواب در تهران بیش از 3000 تن زن هستند.

بر اساس آمار اعلام شده از طرف پایوران رژیم حدود 15 هزار تن کارتون خواب فقط در تهران وجود دارد. (منبع ایسنا آدینه 30 آبان – تابناک 2 آذر )

بر اساس این آمار، کارتون خوابی در سالهای گذشته 4 تا 5 هزار تن بوده که اکنون به 15 هزار رسیده است. این گونه افزایش کارتون خوابی یک فاجعه است.

کارتون خوابها و بی خانمانها قربانی پروژه های سرسام آور رژیم ولایت فقیه در راه گسترش تروریسم در منطقه و ساختن سلاح اتمی هستند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: