آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 25 شهریور ماه 1394 = 16-09 2015

پیامدهای توافق؛ خامنه ای خطر را حس کرده است

دعوا بر سر نقش سپاه پاسداران

روحانی دیروز: پاسداری از انقلاب اسلامی در انحصار سپاه پاسداران نیست و قانون اساسی نیز چنین وظیفۀ انحصاری را برای هیچ نهادی از جمله سپاه پاسداران تعریف نکرده است.

پاسخ خامنه ای امروز: در جمهوری اسلامی برای هیچ سازمان و نهادی همچون سپاه پاسداران وظیفۀ سازمانی پاسداری از انقلاب اسلامی تعریف نشده است.

خامنه ای امروز در دیدار با سرکردگان سپاه پاسداران گفته: امروز نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن خطرناکتر از نفوذ امنیتی است. دشمن به امید واهی پایان یافتن انقلاب، در فکر نفوذ بخصوص نفوذ سیاسی-فرهنگی است .

خامنه ای گفت: وعده می‌دهند که ایرانِ 10 سال دیگر، این ایران نیست... نباید گذاشت این فکر و امید شیطانی در دل دشمن پا بگیرد. باید پایه‌های انقلاب و فکر انقلابی را بسیار مستحکم کرد. این وظیفه اساسی نخبگان سپاه و همه نخبگان انقلابی کشور (بسیج) است.

خامنه ای افزود: دشمن برای نفوذ فرهنگی سعی میکند باورهایی را که جامعه (نظام) را سرپا نگه داشته دگرگون، مخدوش و در آنها رخنه ایجاد کند، برای نفوذ سیاسی سعی میکنند در مراکز تصمیم‌گیری و اگر نشد در مراکز تصمیم‌سازی نفوذ کنند.

خامنه ای گفت: دشمنان می گویند روحیه انقلابی را کنار بگذارید تا جذب جامعه جهانی شوید....این نمی شود زیرا قدرت و نفوذ ما به علت روحیه و عملکرد انقلابی است و طبعا اگر آن را کنار بگذاریم ضعیف می شویم.

خامنه ای گفت: برخی هم در داخل این حرف‌ها را تکرار می‌کنند که انقلاب اسلامی تمام و به جمهوری اسلامی تبدیل شد،...این اصلا قابل تبدیل نیست، انقلاب اسلامی هرگز به جمهوری اسلامی مدنظر عده‌ای تبدیل نخواهد شد

خامنه ای در ادامه با تأکید بر اینکه یکی از وظایف اصلی سپاه پاسداران، رصد دائمِ مسائل داخلی و منطقه ای (سرکوب مردم و آتش افروزی) و مسایل بین المللی بمنظور شناخت تهدیدها است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سازمان سر به زیر و سرگرم کارهای اداری خود نیست.

وی افزود: مجموعه اطلاعات سپاه باید بطور دائم مسائل را رصد و تهدیدها را شناسایی کند.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: