آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 آذر ماه 1394 = 19-12 2015

ایران؛ سیلی پسر ۱۳ ساله به صورت نظام اسلامی

چگونه ممکن است که یک پسر ۱۳ ساله که تازه به سن بلوغ رسیده است اینگونه عمل قبیح و غیر قابل تعریف انجام دهد آن هم با آن اندازه آلت که در برخی شبکه های اجتماعی از وصف این اندازه جوک هایی نیز منتشر شده است.

‫‏
به گزارش پارسینه، در پس خنده ها و "هر و كر" ها و فوروارد كردن ‫‏جوك‬ ها و عكس ها و ‫‏كليپ‬ هاي مربوط به ‫‏پسر١٣ساله‬ اي كه از ديروز آخرين ‫‏سلبريتي‬ ‫تلگرام‬ ايرانيان است اگر حسِ طنزتان مجال داد به ابعاد فاجعه اي نگاه كنيد كه صورت كريه اش كاملاً هويداست.

يك/ اين كه پسر بچه اي سيزده ساله (روي كلمه "بچه" تاكيد مي كنم) در پي برقراري ‫‏رابطه جنسي‬ است هولناك نيست؟

چه اتفاقي رخ داده كه پسركي در اين سن و سال به دنبال رابطه جنسی است؟ جامعه ما چگونه فرزندانش را ‫‏تربيت‬ كرده كه پسر بچه اي ‫سيزده ساله‬ براي برقراري رابطه جنسي به در و ديوار مي كوبد؟

دو/ درخواست رابطه جنسی از جانب كودكي سيزده ساله براي اكثريت مردمان اين سرزمين زشت و ناپسند و قبيح نيست. كه اگر بود اين حجم از مطلب و عكس و فيلم در قالب ‫‏طنز‬ و ‏شوخي‬ و هجو، توليد نمي شد و در ‫‏موبايل‬ ها نمي چرخيد.

چرا درخواست رابطه جنسی از جانب يك كودك سيزده ساله براي تعداد بسياري از ‫‏ايرانيان‬ عادي است؟ آيا اين عادي بودن هولناك نيست؟

سه/ تمام آنهايي كه اطلاعات نوشتاري، تصويري يا صوتي مرتبط با اين ‫‏كودك‬ را توليد يا دريافت و ارسال كرده اند مصداق عيني فعاليت در ‫‏پورنوگرافي كودكان‬ هستند. آيا اين عده كه متاسفانه زيادند و شايد بتوان نام اكثريت بر ايشان نهاد به هيچ اصل ‫‏اخلاقي‬ پايبندي دارند؟

چهار/ استفاده از شبكه هاي اجتماعي براي رسيدن به روابط جنسی و در پي آن بهره بردن از اين امكانات در جهت اشاعه اين شيوه نشان مي دهد بخش بزرگي از جامعه ما چه نگاهي به ‫‏اينترنت‬ دارند و از آن براي چه مقاصدي سود مي برند.

پنج/ داد از بي اخلاقي، بيداد از بي اخلاقي.‏ اخلاق‬ كجاست؟

آيا بهتر نيست تمام متوليان ‏فرهنگي‬ جامعه سرشان را از زير برفِ خوش خيالي بيرون بياورند و ببينند برنامه هاي شان چطور عقيم مانده است؟ آيا نبايد در اين برنامه ها تجديد نظري كرد؟ آيا وقت آن نيست مسئولان فرهنگي جامعه كه دست پخت شان حتي قابل چشيدن هم نيست كنار بروند و كار را به ‫‏كاردان‬ بسپارند؟

‫‏پسرسيزده ساله‬ آخرين سيلي را به صورتمان زد، باشد كه خواب بمانيم تا ‏سيلي‬ بعدي و ادامه ‫‏خواب_غفلت‬ !




akbar December 19, 2015 03:24 PM

مگه نمیگید پسر ۱۴ و دختر ۹ سال سن ازدواج است
پس این مزخرفات چیه مینویسی حاجی

گزارش یا اعتراض به این نظر


amir December 19, 2015 06:14 PM

رونوشت برابر با اصل
این پسربچه دقیقا رهبر ایران شود
شرط اول تن فروشی در نظام شیعه باشد رهبری
خپله گان تایید کنند این خود فروش
در نماز جمعه و شب های قدر !

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو December 19, 2015 06:29 PM

این کارنامه یک حکومت که اینگونه در پرورش کودکان خود ناتوان است میوه های جمهوری اسلامی یا در بند یا منتظر به عدا م یا دزد چپاول گر هستند رهبر دزد دادگستری دزد کار گزار دزد کارفرما دزد پیمانکار دزد و ۷۰ ملیون بیگناه در بند منتظر به تسویه حساب

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: