آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 7 فروردین ماه 1395 = 26-03 2016

روحانی کشور را بدون برنامه اداره می ‌کند

برجام هیچ اثری بر اقتصاد کشور نداشته و اگر صبر کنید متوجه خواهید شد که در سال ۹۵ برجام هم به داد تیم اقتصادی دولت یازدهم نخواهد رسید.

رئیس اسبق اتاق بازرگانی گفت: برجام هیچ اثری بر اقتصاد کشور نداشته و اگر صبر کنید متوجه خواهید شد که در سال ۹۵ برجام هم به داد تیم اقتصادی دولت یازدهم نخواهد رسید.

علینقی خاموشی رئیس اسبق اتاق بازرگانی در گفت‌وگو با «نسیم آنلاین» در خصوص تحقق وعده رشد و رونق اقتصادی کشور توسط دولت در سال 95 اظهار کرد: رونق اقتصادی در سال 95 بستگی به سیاست‌های اقتصادی دولت دارد، ولی به نظر می رسد که این اتفاق رخ نخواهد داد، زیرا در حال حاضر دولت سیاست‌های کامل و سنجیده‌ای را برای رونق اقتصادی کشور ارائه نداده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت روحانی با وجود گذشت بیش از 2.5 سال از عمر خود هنوز کاری برای اقتصاد کشور نکرده و شاهد این هستیم که هنوز اوضاع بانک‌ها درست نشده، سیاست‌های پولی با مشکلات زیادی رو به رو است و سیاست‌های برنامه‌ای دولت هم بسیار ضعیف است و متاسفانه در دولت آقای روحانی مملکت کاملا بی‌برنامه اداره می‌شود.

خاموشی بیان کرد: در حال حاضر هیچ فعال اقتصادی را نمی‌توانید پیدا کنید که از تصمیمات اقتصادی دولت روحانی راضی باشد. روزی نیست که صدای نارضایتی فعالان اقتصادی و یا تولید کنندگان از نقطه ای در کشور بلند نشود.

وی با اشاره به بی تاثیر بودن برجام بر اقتصاد کشور به «نسیم آنلاین» عنوان کرد: برجام هیچ اثری بر اقتصاد کشور نداشته و اگر صبر کنید متوجه خواهید شد که در سال 95 برجام هم به دادِ تیم اقتصادی دولت یازدهم نخواهد رسید.

رئیس اسبق اتاق بازرگانی با انتقاد از عدم دسترسی فعالان اقتصادی به سوئیفت و ال سی با وجود گذشت بیش از دو ماه از اجرای برجام نیز گفت: آمریکا هنوز در زمینه اتصال به سوئیفت و بازگشایی ال‌سی، بازرگانان و شرکتهای ایرانی را اذیت می کند و شاهد سنگ اندازی آنها در این بخشها هستیم. آنها هنوز چوب تحریم را روی زمین نگذاشته اند و به صراحت بانکهای اروپایی را تهدید می کنند که اگر با ایران همکاری کنند باید جریمه های سنگینی را بپردازند.

خاموشی افزود: در حال حاضر ال سی برای فعالان اقتصادی باز می شود اما به این راحتی که دولتمردان می گویند این امکان برای آنها فراهم نیست. حدود سه ماه از اجرای برجام می گذرد ولی هنوز همه چیز مانند دوران قبل از برجام است و هیچ چیز در شرایط اقتصادی کشور و در دسترسی به سوئیفت و بازگشایی تغییر نکرده است.

وی در خصوص نام گذاری امسال به عنوان سال اقدام و عمل در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز به نسیم آنلاین گفت: سیاستهای اقتصادی دولت باید مطابق با اقتصاد مقاومتی باشد ولی در حال حاضر متاسفانه این سیاستها مطابق با اهدافی که مقام معظم رهبری تعیین کرده یعنی منطبق بر اقتصاد مقاومتی نیست. سیاستهایی که دولت در پیش گرفته مطمئنا ما را به اقتصاد مقاومتی نمی رساند.



amir March 26, 2016 05:00 PM

نه از اول نه از آخر نبردم پی که چیست برجام ؟
ولاکن از خر دجال اگر پرسی جوابت میدهم در جا
چهل سال میزنیم در جا و فرمودند که نان وآب فراموشت
اقتصاد در شان ما نیست ما که انسانیم الاغ نیستیم
ولی در حیترتم کابینه و این دولت فعلی
چرا هی میکنند عرعر و جفتک میزنند چون خر
زبرجام ما گذشتیم دوره درجا و جفتک بس مبارک باد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


amir March 26, 2016 10:30 PM

هشتا د میلیون جاندار از مرد و زن پیر وجوان
سرنشین قایقی در هم شکسته در اوج طوفان و تلاطم
سکاندار این قایق ندارد تجربه از کشتی و از موج و طوفان
حجت الشیخ و الحسن بی تجربه از فوت و فن راز دریا
او فقط راز و نیاز با عرش الله میکند
گاهگاهی امن یجیب خواند و هر دم فوت کند
کشتی در حال رفتن زیر آب
حجت الشیخ الحسن در حال ورد است و نیایش !

گزارش یا اعتراض به این نظر


بی دین تبریزی March 27, 2016 05:42 AM

جناب آقای خاموشی،
برنامه ریزی برای آیندۀ کشور و منتظر ظهور امام زمان بودن با هم سازگار نیستند شما و هم پالکی هایتان هرروز دعای فرج امام زمان میخوانید درست است که اقای روخانی کلیدی در دست گرفت و وعدۀ حل مشکلات را داد ولی این عمل از ویژگی آخوندی ایشان و حیله ای برای فریب مردم بود اینکه فردوسی میفرماید:
چو زین بکدری مردم آمد پدید شد این بندهارا سراسر کلید
سرش راست بر شد چو سرو بلند به کردار نیک و خرد کاربند
منظور فردوسی انسان جمشیدی است که مانند سرو آزاد است نه عبد و بندۀ الله نرای مسلمان کلید حل مشکلات نزد الله است « له مقالید السموات والارض، (سورۀ زمر) » بنابر این منتظر کلیدی باشید که از چاه جمکران خواهد آمد

گزارش یا اعتراض به این نظر


bahram March 27, 2016 10:50 AM

می‌شه یکی بیاد بگه از ۳۷ سال پیش تا به امروز چه شیخی واسه ایران و ایرانی‌ ( بجز برنامه نابود کردن ) ، برنامه سازندگی داشته ؟ برید کارنامه اون شیخ سردار سازندگی رو نگاه کنید، ببینید در ۸ سال که اون بوده چه بالای بر سر منابع طبیعی ایران آوردن دوستان این حکومت از روز اول فقط یک برنامه داشته و بس ، نبودی کامل ایران ، کاری که ۱۴۰۰ سال پیش شروع شد و هنوز ادامه داره فقط گاه گاهی کسانی‌ پیدا شدن و خواستن که این‌کشور رو بسازند که ما مردم نخواستیم ، از ماست که بر ماست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: