آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 اردیبهشت ماه 1395 = 20-04 2016

حمله بی سابقه خامنه ای به عربستان + فیلم

خامنه ای امروز با ابراز نگرانی از احتمال اجرای برجام های دیگر گفت: اگر به آن‌ها رو بدهیم فردا سر مسائل دیگر هم بازی درمی‌آورند و اشکال‌تراشی می‌کنند.

خامنه ای که در جمع اعضای انجمن‌های اسلامی دانش آموزان سخن می گفت: افزود: آمریکایی‌ها دوست دارند جوانان ما نسبت به دشمن، خوشبین و نسبت به فرمانده و عقبه خودی بدبین باشند.

خامنه‌ای گفت: اگر در کشوری، سبک زندگی غربی رواج پیدا کند، نخبگان آن جامعه به افراد تسلیم‌پذیر در مقابل سیاستهای استکبار تبدیل خواهند شد. اما نظام اسلامی به‌دنبال تربیت جوانانی در نقطه مقابل خواست جبهه استکبار است.

خامنه ای با اشاره به اینکه هم‌اکنون جنگ نرم بر ضد نظام اسلامی در جریان است، گفت: ما باید به‌جای دفاع صِرف، حمله نیز انجام دهیم.

خامنه‌ای همچنین گفت: برخی اوقات ما را تهدید به جنگ سخت هم می‌کنند که این سخنان، غلط زیادی است، زیرا زمینه و جرأت آن را ندارند و اگر هم احیاناً چنین کاری انجام دهند، تودهنی خواهد خورد.

خامنه ای در ادامه ضمن حمایت از حزب الله لبنان، دولت عربستان را مورد حمله قرار داد و گفت: گیرم فلان دولتِ فاسدِ وابسته‌ توخالیِ پوک با پول و دلار نفتی در فلان بیانیه، حزب‌الله را محکوم کند؛ به درک! چه اهمیتی دارد! حزب‌الله و جوانان آن مثل خورشید می‌درخشند و مایه‌ افتخار دنیای اسلام هستند.




www.youtube.com/watch?v=GChkjeCKY7I

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



homa April 20, 2016 12:00 PM

سیدعلی مگر قونپز برای یک مشت د انش اموزان اسلامی درکند اگر شهامت داری ازادی بده تا مردم جواب یاوه گوئی هایت رابدهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو April 20, 2016 04:17 PM

علی رهبر کارت بیخ پیدا کرده کسی با واق واق تو به جنگ نمیاد که بازم تمدید بشی علی انتحار راه دوم توست راه راه های دیگر برایت بسته است
علی مردم منتظر هستند از بیت کشون کشون ببرنت در میدان بگردوننت
مثل قذافی هارت پورت تو خوراک کودکستان هم نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: