آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 9 اردیبهشت ماه 1395 = 28-04 2016

احتمال 36 سال زندان برای همدست آقا مجتبی

به گزارش خبرگزاری دانشجو (بسیج)، «رضا ضراب»، تاجر ترکیه ای متولد ایران که متهم به نقض تحریم های ایران از سوی آمریکا است روز گذشته در دادگاه فدرال منهتن در نیویورک این اتهامات را رد کرد.

وی اتهامات درباره مخفی کردن مبادلات مالی‌اش با بانک‌های آمریکا که ناقض تحریم‌های ایران است را وارد ندانست و در برابر آنها اعلام بی‌گناهی کرد.

آمریکا ضراب را متهم به نقض تحریم های ایران به همراه چهار نفر دیگر از طریق شرکت های خود در آمریکا برای نقض تحریم های ایران می کند.

رضا ضراب ماه گذشته در شهر «میامی» دستگیر شد و دادستان‌های فدرال «منهتن»، علیه او به اتهام ارتکاب چهار فقره جرم، از جمله توطئه برای کلاهبرداری بانکی و پولشویی کیفرخواست صادر کرده‌اند.

احراز این اتهامات می تواند تا 36 سال زندان برای وی در پی داشته باشد.



اردلان April 28, 2016 01:52 PM

رضا ضراب، شاه کلید اصلی برای حل معمای بزرگترین اختلاس جهان بالغ بر 750 میلیارد دلار به مالکیت مردم رجرکشیده ایران در دست پلیس و قوه قضائیه آمریکا در نیویورک در انتظار حکم اما همدستان او علی خامنه ای، مجتبی خامنه ای، احمدی نژاد، پسران اوردغان رئیس جمهور ترکیه ، محمود بهمنی رئیس وقت بانک مرکزی در ایران و ترکیه همچنان آزادانه به چپاول خودشون ادامه میدهند اما خوب واسته اصلی این اختلاس نجومی یعنی بابک زنجانی در زندان به انتظار اعدام نشسته

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: