آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 11 اردیبهشت ماه 1395 = 30-04 2016

جزئیات بیشتر از حرمسرای رهبر کره شمالی

رهبر کره شمالی "گروه لذت" تشکیل داد

رهبر جوان کره شمالی دستور داده تا یک گروه از دختران جوان تشکیل شود تا همواره در دسترسش باشند.

به نوشته روزنامه دیلی میل، کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی در پی مرگ کیم جونگ ایل، پدرش، استفاده از چنین گروهایی را متوقف کرده بود اما حالا تصمیم گرفته تا بار دیگر چنین گروهی را برای خودش دست و پا کند.

گفته می‌شود تمامی این دختران که باید دارای قد بلند و زیبا باشند شخصا توسط مقام‌های عالی رتبه کره شمالی انتخاب می‌شوند.

این دختران از داخل مدرسه بیرون آورده می‌شوند و از خانواده‌هایشان دور می‌شوند و باید به نیازهای رهبری کره شمالی رسیدگی کنند.

یکی از استادان دانشگاه در توکیو و آشنا به امور کره شمالی گفته است که یکی از دلایلی که رهبری کره شمالی استفاده از دختران را متوقف کرد این بود که وی به دختران اعتماد نداشت. زنانی که در خدمت پدرش بودند اسرار زیادی را می‌دانستند و به آنها گفته شده بود اگر می‌خواهند نزد خانواده‌هایشان بازگردند، باید قول دهند که این اسرار را فاش نکنند.

روزنامه چوسون ایلبو کره جنوبی نیز نوشت‌، به نظر می‌رسد که این زنان در ازای خدمتی که برای رهبری کره شمالی انجام می‌دهند، پول دریافت می‌کنند و گمان می‌رود که این مبلغ 1400 پوند است که برای کشوری چون کره شمالی که فقیر است، مبلغ قابل توجهی است اما بعدا با آنها همچون برده رفتار می‌شود.

نخستین بار استفاده از "گروه لذت" یا "Gippeumjo" توسط کیم ایل سونگ، موسس کره شمالی مطرح شد که در آن حدود 2000 دختر جوان کارهایی دارای ماهیت عموما جنسی و سرگرم‌کننده را برای مقام‌های ارشد و خانواده‌های حزب حاکم کارگران و برخی مواقع برای بعضی میهمانان خاص انجام می‌دادند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: