آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 اردیبهشت ماه 1395 = 09-05 2016

یک اقدام تحریک آمیز دیگر از سوی سپاه پاسداران

معاون ستاد کل نیروهای مسلح از تست یک موشک بالستیک با برد ۲ هزار کیلومتر خبر داد.

به گزارش تسنیم، پاسدار علی عبدالهی طی سخنانی گفت: موشکی با برد 2000 کلیومتر با خطای 8 متر را ما دو هفته پیش تست کردیم، خطای 8 متر یعنی هیچ، یعنی صفر، یعنی بدون خطا.

وی افزود: این موشک بالستیک را می‌توانیم هدایت کنیم، از جو خارج شده و مجددا به جو بازگشته و بدون خطا به هدف اصابت کند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح نام این موشک را اعلام نکرده است.

گفتنی است، موشک‌های بالستیک 2 هزار کیلومتری سپاه پاسداران شامل موشک‌های قدر اف و سجیل 1 و 2 می‌شوند و هنوز مشخص نیست که آیا این موشک‌ها به خطای فوق‌العاده عالی 8 متر، دست یافته‌اند یا موشک جدیدی تست شده است.

آخرین موشک بالستیک دوربرد که سال گذشته رونمایی شد، موشک عماد بود که بعدها برد آن 1700 کیلومتر اعلام شد. در این موشک، برای نخستین بار از کلاهکی استفاده شده بود که قادر به هدایت کلاهک تا لحظه اصابت به هدف بود.

این در حالیست که آمریکا و قدرت های اروپایی می گویند: آزمایش های موشکی رژیم ایران قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل را نقض کرده است.

آسوشیتدپرس در این باره نوشت: با وجود تهدید نمایندگان کنگره آمریکا مبنی بر وضع تحریم های تازه علیه رژیم ایران، سپاه پاسداران همچنان به توسعه برنامه موشکی خود ادامه می دهد.



ستار بهشتی May 9, 2016 10:49 AM

ای خرداران دروغ گو اگه راست میگید یکی از مراکز مهم داعش رو با اطلاع قبلی یزنید با این پوشکهای دورغ ینتان تا ما هم باور کنیم شما سر این ملت نادان کلاه میزارید امریکا وغرب میدانند شما تو خالی هستید و شما و پوشکهایتان را بزرگ میکنند تا سلاح به عربها قالب کنند شما هم تاریخ مصرف دارید صبر کنید اکسپایل شدید اکسپایل

گزارش یا اعتراض به این نظر


amir May 9, 2016 05:00 PM

سردار دسته دار امکان آن است در شلیک بعدی این موش موشک ۸ متر خطای ناقابل اصابت کند به خیمه و خرگاه ولایت در هدایت؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان May 9, 2016 06:57 PM

ضمن موافقت و مضاف بر گفته های ستار، آمریکا بیشترین سود را با این آزمایشهای موشکی سپاه میبره که مهمترین آن را ستار گفت یعنی دوشیدن عربستان و شیخ نشینان خلیج فارس با فروش تسلیحات به آنها و دیگه اینکه این عملیات باعث بیشترین بهانه ای هست برای مطرح کردن و شروع ارائه برنامه برجام شماره ۲ به نوکر حلقه بگوش خودشون (رژیم آخوندی) بوسیله آمریکا، اروپا و شورای امنیت به هدف نابودی موشکهای بالستیک و میان برد با دست کثیف خود حکومت و شاید یکی دیگه آن تاثرات در انتخابات رئیس جمهوری آمریکا باشه یعنی اینکه هرچه تحدیدات و آزمایشات هسته ای کره شمالی و موشکی ج ا بیشتر و بیشتر بشه امکان پیشی گرفتن آرای ترامپ از کلینتون زیاد هست اما همه زیان اون عاید مردم ایران خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: