آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 13 خرداد ماه 1395 = 02-06 2016

انتقاد خامنه ای از زبان انگلبسی به خاطر این بود

با توافق دانشگاه «سینرگیا» روسیه و دانشگاه آزاد جمهوری اسلامی بیش از یک میلیون دانشجوی ایرانی می‌توانند بطور رایگان به دوره آموزش زبان روسی دسترسی پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری "دانشجو" (بسیج)، بیش از یک میلیون دانشجوی ایرانی می توانند بطور رایگان به دوره آموزش زبان روسی دسترسی پیدا کنند. روز پنج شنبه قرارداد همکاری آموزشی دانشگاه "سینرگیا" روسیه و دانشگاه آزاد ایران به امضا رسید.

در اطلاعیه دفتر مطبوعاتی دانشگاه "سینرگیا" روسیه ضمن اعلام این مطلب خاطرنشان میشود یکی از مواد قرارداد امضا شده درباره دسترسی رایگان دانشجویان دانشگاه آزاد به دوره آموزش زبان روسی است.

سخنگوی دانشگاه سینرگیا توضیح داد که قرارداد دو طرف امکان می دهد اجرای تمام و کمال برنامه های مشترک در همه سطوح آموزشی، از کارشناسی تا دکترا سازمان داده شود.

علاوه بر این طی سال آتی دستکم ۱۵ هزار دانشجوی روسی و ایرانی به طرح آموزشی مشترک روسیه و ایران در چارچوب برنامه های درسی آکادمیک چند رسانه ای جلب خواهد شد.



Azad June 2, 2016 08:40 PM

عجب ! ویروس بود , به مدفوع نیز آغشته شد !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mahtab June 2, 2016 09:32 PM

حالا کاملا مشخص شد که علی گدا روسی روسی و از نو کومنیستش هم تشریف دارند بیخود نیست که این همه وابستگی داره به روسیه و ایران و دریای خزررا داده به روسها و همینطور نیروگاه و و به طور کل ایران را داده دست روسهای پوتین ننگ بر تو مردک

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira June 2, 2016 09:50 PM

آفرین علی گدا !
لطفا به روسیه فرار کن !
مردم ایران نیازی به زبان روسی ندارند


گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش June 2, 2016 10:07 PM

اين آخوند هاى مکار و بى همه چيز! که معلوم نيست پشت پرده بالاخره آخورشان بکجا وصل است! يک روز از آخور انگليس ميخورند! و يک روز از آخور روسيه! ولى اين بى وجدانان غير ايرانى! که حاضرند جهت منافع و حفظ اين حکومت آخوندى داعشى ج ا خود! بهر قيمتى دست بهر جنايت و ظلم و بى عدالتى! و وطن فروشى هم بزنند! که مثال هاى بارزى طى اين ۳۷ سال وجود دارند! از قبيل هديه دادن قسمت اعظم بحر خزر! تا بقيه مسايل ديگر! که حکومت ج ا تابامروز براى بقاى خود بروسيه باج داده است! و خواهد داد! و حالا هم اين فراهمات ياد گيرى زبان روسى و ارتباطات فرهنگى نزديک بهمديگر! که خدا ميداند! و معلوم نيست پشت پرده باز چه نقشه هاى شومى دو باره با اينکار براى ايران و ايرانى کشيده اند! ( ما حزب توده را فراموش نکرده ايم! ) که صد البته جهت اين امکانات فرهنگى يقينا باز در آينده روسيه استفاده و سود بيشترى عايد خود خواهد کرد! تا حکومت سر سپرده و وطن فروش آخوندى ج ا! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


فريبرز June 3, 2016 09:16 AM

بسيار كار پسنديده اى است چون فردا كه ايران را "ايرانستان" كردند لااقل يك عده هستند كه به زبان روسى نماز بخوانند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: