آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 20 تیر ماه 1395 = 10-07 2016

سوقصد مسلحانه به نماینده مجلس شورای اسلامی

خبرگزاری فارس وابسته سپاه پاسداران: "سوء قصد ناکام" به جان حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس موجب کشته شدن راننده او شده است. در این حمله فرماندار دالاهو نیز زخمی شده است. (تصاویر زیر)

فرهاد تجری نماینده قصر شیرین در این باره گفته است: «آقای فلاحت پیشه، فرماندار و عده‌ای از مسئولان استانی برای بررسی مشکلات بخش ریجاب به این محل رفتند که در مسیر راه پژو پارس سفید حامل چهار فرد مسلح خودروی آنان را به رگبار می بندند.»

وی افزود: «متاسفانه در این حادثه راننده فرماندار شهید شده و فرماندار، مدیر شیلات استان و یک نفر دیگر از همراهان آن‌ها مجروح شدند.»

رسانه ها گزارش کرده اند که دکتر نیک عزم یکی از مسئولان دامپزشکی استان هم در این حادثه به شهادت رسیده است.

نماینده قضر شیرین گفت: «خوشبختانه در این حمله به آقای فلاحت پیشه آسیبی نرسیده است.»

حال فرماندار دالاهو وخیم گزارش شده است.

بنا به گفته تجری "ضاربان پس از این حمله مسلحانه خودروی خود را به آتش کشیده و متواری شده‌اند."

احمد صفری نماینده کرمانشاه نیز درباره این حادثه اظهار کرد: «اعضای شورای تامین استان هشدار داده بودند که اعضای پژاک در منطقه هستند اما با این حال آقای فلاحت‌پیشه به همراه فرماندار و چند نفر از مسئولان دامپزشکی برای بازدید به منطقه ریجاب می‌روند.»

او با بیان این‌که مسئولان استانی کرمانشاه و نماینده دالاهو و اسلام‌آباد غرب با چند خودرو به منطقه می‌رفتند، اضافه کرد: «گویا تروریست‌ها به‌وسیله یک دستگاه خودروی پژو خود را در میان خودروهای حامل مسئولان قرار داده و پس از متوقف کردن خودروی مسئولان، آن‌ها را به رگبار بسته اند.»

در همین حال خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه از احتمال تروریستی بودن این حادثه خبر داد و نوشت: «شرایط جغرافیایی این منطقه طوری است که به عنوان منطقه آلوده محسوب می‌شود.»

به گزارش فارس، تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی برای شناسایی هر چه‌سریع‌تر عاملان این حادثه ادامه دارد.

شهرستان دالاهو در ۹۹ کیلومتری کرمانشاه قرار دارد.

ایران پرس نیوز


ایران پرس نیوز


ایران پرس نیوز




naslesookhteh July 10, 2016 06:53 PM

:) که در ایران امنیت وجود داره بله؟ :)))) که ایران یکی از امن ترین کشورهای جهان به شمار می ره؟ بله؟ :))) نمایندگان مجلس باید تصمیم خودشون رو بگیرن یا طرف مردم باشن یا طرف آخوندک خامنه ای این تازه شروع کاره :))

گزارش یا اعتراض به این نظر


عباس July 10, 2016 09:02 PM

چقدر این نماینده مجلس در حوزه انتخابیه اش محبوب است که با شلیک گلوله از ایشان پذیرایی می شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: