آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 14 مرداد ماه 1395 = 04-08 2016

ترامپ: از مراسم باج دهی به رژیم ایران فیلم گرفتند

در حالیکه کاخ سفید اتهام باج‌ دهی به رژیم ایران برای آزادی شماری از زندانیان آمریکايی را رد کرده است، نامزد جمهوری‌خواه از وجود یک ویدئو از تمامی لحظات تخلیه پول‌های نقد در ایران صحبت کرده و مدعی شده این ویدئو توسط دوربین با کیفیت دولتی و در یک مکان به شدت محرمانه فیلم‌برداری شده است.

به گزارش انتخاب به نقل از هافینگتون پست، دونالد ترامپ با طرح یک ادعا جزییات ویدئویی که به گفته او به روزی که ماموران رژیم ایران پول نقدی را که آمریکا برای آزادی زندانیان توسط یک هواپیمای بی نام و نشان برای تهران فرستاده است از هواپیما خالی می‌کنند مربوط بود را در همایشی تبلیغاتی بازگوکرد.

ترامپ در این باره گفت: من این صحنه را هرگز فراموش نمی‌کنم. فکر نمی‌کنم هیچ کس تا به حال چیزی که من می‌خواهم بگویم را به شما گفته باشد. رژیم ایران از تمام قسمت‌های دریافت پول از هواپیما فیلم گرفته است.

او ادامه داد: جایی که هواپیما در ایران می‌نشیند به شدت محرمانه است. آنها همان‌طور که می‌دانید جنجال خبری راه نیانداختند.

ترامپ درباره جزییات ویدئوی مورد ادعای خود گفت: آنها فیلم خیلی خوبی تهیه کردند که یقینا با دوربین دولتی بوده است و فیلم تماما مربوط به صحنه تخلیه پول‌های نقد از هواپیماست.

همزمان تیم انتخاباتی ترامپ با انتشار بیانیه‌ ای با به کار بردن عبارت "حمل و نقل هوایی پول ترور" اعلام کرد که این پول بدون شک راهش را به سوی دستان تروریست‌ها پیدا خواهد کرد.

سرکرده حزب الله لبنان اخیرا گفته بود که بودجه حزب الله از ایران می رسد و این هیچ ارتباطی با کانال بانکی و قانونی ندارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: