آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 9 فروردین ماه 1396 = 29-03 2017

سوریه؛ تائید شد: بازی سپاه پاسداران با آتش

به گزارش خبرگزاری رویترز، نماینده آمریکا در سازمان ملل طی سخنانی در شورای روابط خارجی کشورش به نقش رژیم ایران و روسیه در سوریه اشاره کرد و گفت: روس‌ها هر چند برای آمریکا مشکل‌سازند، ولی بهرحال دنبال راهکار سیاسی‌اند، اما رژیم ایران این چنین نیست.

نیکی هیلی گفت: روسیه برای یافتن راهکار سیاسی، تلاش کرد البته تلاش کرد که راهکاری سیاسی بعلاوه بشار اسد بیابد که این خود یک مشکل است. من نمی‌خواهم اینجا دوباره به این مطلب بپردازم که اسد باید در روند سیاسی باشد یا نه اما به شما می‌گویم که در مسیر تلاش برای حرکت به جلو (در بحران سوریه)، یک مانع بزرگ وجود دارد و آن رژیم ایران است.


تشکیل "سپاه جولان"، پرده‌ای جدید از اقدامات تحریک‌آمیز سپاه پاسداران

رادیو آلمان: پشتیبانی جمهوری اسلامی از حزب‌الله لبنان و همکاری با شبه‌نظامیان شیعه نگرانی کشورهای منطقه و از جمله اسرائیل را برانگیخته است. حال از استقرار "سپاه جولان" در مرز شمالی اسرائیل سخن می‌رود؛ اقدامی تحریک‌آمیز با پیامدهای بسیار.

مقامات اسرائیلی تشکیل چنین سپاهی را به‌ مثابه "تهدیدی حیاتی" برای کشور خود ارزیابی کرده‌اند. تهدیدی که حال با انتشار مصاحبه معاون نظامی جنبش مقاومت اسلامی "النجباء" عراق آشکارا بیان می‌شود: نابودی اسرائیل به جای مبارزه با گروه‌های تکفیری.

نصر الشمری معاون نظامی "النجباء" عراق است. او در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر خبر تشکیل "سپاه آزادسازی جولان" را با حمایت و پشتیبانی حزب‌الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران رسما اعلام می‌کند.

جمهوری اسلامی حمایت و پشتیبانی خود را از حزب‌الله، شیعیان بحرین و عراق، حوثی‌های یمن و گروه‌های متشکل در حشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) پنهان نمی‌کند. اما تشکیل "سپاه آزادسازی جولان" و تلاش برای استقرار این نیرو در جنوب سوریه با شعارهای ضداسرائیلی مسئولان جمهوری اسلامی تفاوتی جدی دارد.

نصر الشمری، معاون جنبش مقاومت اسلامی "النجباء" عراق در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر مسائل مهمی را مطرح کرد. چکیده سخنان الشمری چنین است: نیروهای مقاومت اسلامی عراق در سوریه نیز فعال هستند. "سپاه آزادسازی جولان" بنا بر ادعای او تشکیل شده است. تشکیل این سپاه با اطلاع دولت سوریه بوده و از این رو استقرار این نیرو در بلندی‌های جولان نیز وابسته به موافقت دولت سوریه است. و مهم‌تر اینکه دشمن اصلی ارتش‌های اسلامی و عربی، گروه‌های تکفیری نیستند، بلکه دولت اسرائیل است.

جانشین فرماندۀ سپاه پاسداران اخیرا گفته بود که اسرائیل دیگر در امان نیست و در نتیجۀ آتش حزب الله لبنان و دیگر نیروهای مشابه در یک چشم برهم زدن "به جهنم" تبدیل شده و از بین خواهد رفت.

حسین سلامی گفت: این تهدید کاملاً واقعی است و شوخی در آن نیست."



اردلان February 16, 2017 08:33 AM

تنها گزینه ای که در این باره وجود دارد، سرنگونی کامل حکومت تروریست پرور ملاها آن هم فقط با دستان توانای مردم ایران هست که میتواند تروریست را در کل منطقه و حتی در جهان بخشکاند دولت ایالات متحده بجای کارشکنی و حمایتهای همه جانبه و پنهانی از حکومت ولایت وقیح این نوکران حلق به گوش خود بهتر است سر عقل بیاید و دست از این بازیهای مسخره و موش گربه ای بردارد! مردم ما برای سرنگونی این رژیم جنایتکار هیچگونه نیازی به کمک هیچ کشوری ندارد! فقط کافیست آمریکا و اروپا در این راه سنگ اندازی نکنند آنوقت خواهند دید که چگونه خود مردم ایران در داخل کشور پرونده سیاه این رژیم غیر قانونی و تروریست را برای همیشه در ایران و جهان خواهند بست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


sarashibi soghut February 25, 2017 01:06 AM

کنگره و کاخ سفید دنبال لابی گری باشید برای مردم ایران !
اما نشسته اید منتظر اعمال نمایشی دو نفر ایرانی که هیچ قدرتی نیستند و ممکن است خودشان به زودی با تیپا از امریکا بیرون انداخته شوند هستید که بروند در اسکار که در سیاست ترامپ هیچ است ! هیچ ! جایزه ای بگیرند به جای یک نفر که خودش گفت نمیرود به اعتراض ! حالا خاله زنک میفرستد ! که انهم هیچ است هیچ ! چقدر ما ایرانیها فلک زده و احمق شده ایم از وقتی سرنوشت مان را به دست اتحاد جمهوری خواهان روسی و تریتا پارسی و میر احمدی و یک مشت جاسوس روسی دیگر داده ایم

گزارش یا اعتراض به این نظر


بی خیال February 25, 2017 09:51 AM

این اردلان بالای گود ( در اروپا ) نشسته و داد میزنه لنگش کن اگر مبارزی و داری یک بلیط یکسره بگیر و برو تهران آنموقع کامنت بنویس وکار را یکسره کن

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی February 25, 2017 10:46 AM

باید از نمایندگان کنگره آمریکا سپاس گزار بود که متفقا"درصد جبران دوران سیاه اوباما برآمده اند اینکه بشاراسد درسوریه با همکاری رژیم خونخوار وجنایت پیشه اسلامی وسازمان تروریستی حزب الله ودیگرسازمانهای آدمکش دست بقتل عام مردم سوریه زده وازخطوط قرمزهای بسیاری عبورکرده شکی نیست واینکه اوباما حتی درمورد استفاده بشاراسدازسلاحهای شیمیائی خطوط قرمزکنوانسیونهای جهانی را نادیده گرفت، اوهم باید درمحکمه تاریخ محاکمه شود گذشته ازهمه اینها کنگره آمریکا بایدمشابه همین مصوبه درمورد سران جمهوری اسلامی، ازرهبرگرفته تا سرداران سپاه را تصویب نماید وازطریق شورای امنیت ملل متحد نظام جمهوری اسلامی را باتهام جنایت علیه بشریت به محاکم بین المللی معرفی کند دیگراینکه جمهوری اسلامی باید بعنوان موتورمحرکه تروریسم منطقه ای وبین المللی درشورای امنیت مورد تنبیه قراربگیرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak February 25, 2017 01:20 PM

هر گاه مردم روی زمین ، معنی این جمله زیر را که خودشان مرتب تکرار میکنند فهمیدند ، خیلی از درگیری ها از بین میروند
"خدا (تنها آفریدگار جهان هستی) قادر مطلق است"

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa March 9, 2017 12:53 PM

دوست گرامی اقای اردلان درست میفرمایید اما این حکومت دیکتاتوروسرکوب چنین اجازه ای بمردم نخواهدداد نمونه های بارزش رازیاد دیدیم حتی از تجمع چندنفر ویا گرفتن دستمزد عقب افتاده کارشان مردم ایران ممکنه اتش زیرخاکسترباشند اما ترس دارند ووحشت ازتجاوز ودرشرایط فعلی موج سرکوب وخفقان وبگیروببند وحامیانی چون روسیه وچین وکره شمالی و مردم احتیاج بیک نیروی خارجی مدافع حقشان رادارند اما نه مثل حاج اوباما وبرگرداندن سرش ازموج 22خرداد88 فعلا ترامپ با حرکتهای ضد اسلامگراییش و ضدیت با ملاها وحامیانی چون قاسم سلیمانی وحزب الله لبنان خوب داره پیش میرودِ هنوز امضا ریاست جمهوری ترامپ خشک نشده کمی فرصت لازم است بامید سرنگونی هرچه زودتر حکومت ملاها

گزارش یا اعتراض به این نظر


كريم March 10, 2017 12:00 PM

ايت اله خامنه اي مسول تمام جناياتي است كه در دوره رهبري ايشان صورت گرفته است ايشان فردي جاه طلب است و در يك سخراني ميگفت كه جوانان ايران كارهاي مهمي انجام داده اند و بايد منتطر اتفاق كارهاي بزرگي باشيم اين يعني چي يعني با اقدامات ترويستي توسط عوامل رژيم و سپاه قدس و اقدامات توسعه طلبانه و جنگ افروزي و استخدام مزدور و طلبه در آرزوي كشورگشائي كل كشورهاي خاورميان و انتصاب فردي بعنوان امام زمان كذائي باشند كه نشان از ارزويئ بلند براي فتح كشورهاي خاورميانه و سلطه بر كشورهاي سني مذهب ميباشدولذا بايد چنين رژيم در نطفه خف شود و كشورهاي منطقه بايد بيدار شوند و رژيم را در منطقه را سركوب كنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو March 13, 2017 07:24 AM

بهتر است از ورود آنها به ایران جلو گیری شود
و آنها را آنجا به آرزویشان رساند( شهادت)

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: