آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 1 اسفند ماه 1395 = 19-02 2017

تودهنی دختر شطرنج باز به حکومت خامنه ای+فیلم

به دنبال حضور بدون حجاب یک شطرنج‌باز ایرانی در تورنمنت جبل‌الطارق و مسابقه دادن برادر او با یک شطرنج‌باز اسرائیلی، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهان برخورد دستگاه‌های امنیتی با رئیس فدراسیون شطرنج شده است.

به گزارش بی بی سی، برنا درخشانی ۱۵ ساله با الکساندر هوزمان از اسرائیل مسابقه داد و درسا درخشانی شطرنج‌باز ۱۸ ساله بدون حجاب در این مسابقات حاضر شد. (فیلم زیر)

احمد سالک، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به باشگاه خبرنگاران گفت: آیا وزارت ورزش روی این مسائل نظارتی ندارد. کنترل و برخورد با این موضوع در حیطه کاری دستگاه‌های امنیتی است."

پیش‌تر برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج زنان جهان در تهران با حجاب اجباری با انتقاداتی مواجه شد. از جمله نازی پایکیدزه شطرنج‌باز آمریکایی - گرجی و استاد بین المللی شطرنج در گفت و گویی با روزنامه تلگراف خواستار تحریم مسابقات تهران به دلیل حجاب اجباری شده بود.

پس از دعوت دو شطرنج‌باز بین‌المللی برای تحریم مسابقات تهران به دلیل حجاب اجباری، مهرداد پهلوان‌زاده رئیس فدراسیون شطرنج گفت: "ضدانقلاب‌ها به دنبال جوسازی هستند تا مسابقات قهرمانی شطرنج بانوان جهان در کشورمان برگزار نشود."




www.youtube.com/watch?v=TRUdmUGXd_Y

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان February 20, 2017 05:31 AM

ای آخوندهای سیاه مغز و نکبت! عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید! چرا که روزی فرا خواهد رسید که همین جوانها پس از رستاخیز مردمی ابتدا نسل شما را از صحنه روزگار برخواهند چید و سپس تمامی لانه های فساد شما را ویران خواهند کرد و در آخر با همراهی جوانان اسرائیلی در تهران و تلاویب به روی جنازه های تکه پاره شما اهریمنیان همزمان با نوشیدن شراب و رقص و پایکوبی سفارتخانه های طرفین نیز به روی یکدیگر بازگشایی خواهند کرد! و این است سرنوشت شما ملاهای جنایتکار پس از پایان قیام مردم در ایران!

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak February 20, 2017 06:29 AM

صد ها هزار آفرین به تو شیر دختر ایران زمین

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر ارشادی February 20, 2017 01:57 PM

هر که بیند آن رخ زیبای تو تردید نکن کیش و هم مات میشود امیر ارشادی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush February 20, 2017 03:15 PM

آرزوی بسیار زیبا آقای اردلان، پیروز باشید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: