آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 8 اسفند ماه 1395 = 26-02 2017

تجاوز و خودکشی؛ واکنش هراس آلود اطلاعات

روابط عمومی وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه ارتباط بین فوت خانم مهدیس لبابی میرقوامی با این وزارتخانه را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا در این اطلاعیه آمده است: در تاریخ پنجم اسفند مصادف با روز مهندس، اخباری درباره فوت خانم مهندس مهدیس لبابی میرقوامی، یکی از شهروندان استان کرمانشاه و دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه سهند تبریز به علت تجاوز ماموران اداره کل اطلاعات کرمانشاه در شبکه ها و خبرگزاری های وابسته به معاندین و ضد انقلاب منتشر شد.

براساس بررسی ها و رصدهای اطلاعاتی، خانم لبابی میرقوامی در تاریخ 7 بهمن امسال به علت بروز برخی مشکلات خانوادگی، خودکشی کرده است.

به نظر می رسد فضاسازی و خبرسازی های شبکه های معاند به منظور ضدیت با نظام جمهوری اسلامی و بدبین کردن مردم به نهادهای مقدس در کشورمان باشد.


تجاوز مأمورین اطلاعات به یک مهندس زن خودکشی وی را رقم زد

سایت کردی مروفایتی: مهندس مهدیس میر قوامی بلافاصله بعد از بیرون آمدن از بازداشتگاه اداره‌ی اطلاعات کرمانشاه، به گفته‌ی یک منبع “به دلیل تجاوز ماموران اطلاعاتی” به زندگی خود پایان داد.

مهدیس میرقوامی روز سه‌شنبه ٥ بهمن به اداره‌ی اطلاعات احضار و به مدت دو روز در این اداره در بازداشت بود، که بلافاصله بعد از بیرون آمدن از بازداشگاه اقدام به خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داده است.

وبسایت هنگاو نیز ضمن انتشار این گزارش اعلام کرده است که این مهندس جوان با استفاده از قرص برنج اقدام به خودکشی کرده است.

همزمان با خودکشی مهندس مهدیس میرقوامی نیروهای اطلاعاتی خانواده‌ی وی را مورد تهدید جدی قرار داده بودند، که از اعلام خبر خودکشی فرزندشان خودداری کنند، که به دلیل تهدیدات وزارت اطلاعات این خبر رسانه‌ای نشده بود.

در رابطه با اینکه مأمورین وزارت اطلاعات رژیم ایران به منظور اعتراف‌گیری از متهمین به تجاوز و تهدید به تجاوز متوصل می‌شوند، تاکنون دهها گزارش از رسانه‌‌ها و منابع حقوق بشری منتشر شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: