آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 اسفند ماه 1395 = 24-02 2017

ترامپ؛ کارمند محجبه کاخ سفید فرار کرد+عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک کارمند زن مسلمان آمریکایی در کاخ سفید فاش کرد پس از روی کار آمدن دولت جدید این کشور از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

سایت "القدس العربی" نوشت "رمانه احمد " در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما، سرپرست مستشاران معاون مشاور امنیت ملی آمریکا "بن رودز" بود.

وی در سال 2011 به عنوان یکی از کادرهای شورای امنیت ملی آمریکا در کاخ سفید منصوب شد و به عنوان اولین زن محجبه وارد دفتر رئیس جمهوری آمریکا شد.



مسعود February 24, 2017 12:14 PM

اول باید خانه را پاکسازی کرد بعد نوبت به ایوان وحیاط خانه ایشون فکر کنم از خدمتگزاران اسلام عزیز بودن که مقدمات حسینه کردن کاخ سفید را داشتن فراهم میکردن قسمت نشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush February 24, 2017 02:28 PM

بخشی‌ از شعری که آقای ترامپ در دوران انتخابات برای مردم آمریکا میخواند: "مار به زنی‌ که او را نجات داده بود و در حال مرگ از زهر او بود گفت، تو بخوبی‌ آگاه بودی که من یک مار هستم قبل از اینکه من را به خانه بیاوری؛" قبل از ورود به کاخ سفید پرزیدنت ترامپ دستور بستن مسجد کاخ سفید (لانه شیطان) را صادر کرد و بنا به داستان‌ها حاج حسین خیلی‌ از این کار عصبانی شده بوده! دمت بسیار گرم پرزیدنت ترامپ :)

گزارش یا اعتراض به این نظر


koroush February 24, 2017 04:17 PM

چه گردن کلفت بی قواره است ،بیخود نبود ارازل واوباش حکومتی میگفتند کاخ سفید حسینه میشه،پشتشان به حاج حسین و این گردن کلفتها گرم بوده

گزارش یا اعتراض به این نظر


سهراب February 25, 2017 04:45 AM

اخه من نمى فهمم اين زنهاى مسلمون چى دارن كه بقيه زنها ندارند و بخاطرش خودشون رو بغچه پيچ مى كنند ، از قضاى روزگار بعضى از همين خانمهاى مسلمان دو اتيشه بسيار سر بهواتر از خانهاى بى حجاب غير مسلمان هستند، مى فهميد كه چى مى گم دوستان؟؟؟! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: