آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 اسفند ماه 1395 = 24-02 2017

صدای نماز جمعه: اسرائیل را محو خواهیم کرد

امام‌ جمعه موقت تهران گفت:‌ دشمن در خانه عنکبوتی است و روزی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی خطیب موقت این هفته نمازجمعه تهران خاطرنشان کرد:‌ امروز کنگره آمریکا زیر سلطه آنهاست(صهیونیست‌ها) و رئیس‌جمهور آمریکا را این کنگره انتخاب می‌کند و رئیس‌جمهور مطیع کنگره است لذا چه دموکرات‌ها روی کار باشند چه جمهوری‌خواهان، در هر صورت حامی سرسخت اسرائیل خواهند بود.

وی اضافه کرد: سازش دامی خطرناک برای مقاومت است. مقاومت پیروزی‌هایی را بدست آورده که این پیروزی‌ها معجزه‌آسا بوده است. دشمن در خانه عنکبوتی است و روزی با همکاری نیروهای مخلص و مومن، اسرائیل را از صحنه روزگار محو خواهند کرد.




www.youtube.com/watch?v=sS0m-7WzVJE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



راهبر February 24, 2017 04:08 PM

فرض کنیم اسرائیل را نابود کردید بعد از آن چه بهانه ای برای حفظ حکومت و ماندن بر سر قدرت می آورید فعلا با دشمن تراشی به بهانه نبرد با دشمنان اسلام و با واژه تکراری محور مقاومت در برابر اسرائیل ، خوب سر عوام شیره می مالید

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak February 25, 2017 04:21 AM

دلتان را با این پیرو پاتیل ها خوش کنید کشوری که بیش از ۲۵۰ عدد کلاهک اتمی دارد که یکی از آنها برای همه تون کافیست البته خودتان هم اینو میدونید در واقع این شماها هستید که در خانه عنکبوتی هستید نه آنها یک خورده پشت سرتآن را نگاه کنید و ببینید در طول این ۳۸ سال در کجا بودید و حالا در کجا ایستاده اید کشوررا مثل یک دسته گل تحویل گرفتید و حالا کشور را به کجا بردید البته از یک سو شما ماموریتتان را به نحو احسنت انجام داده اید

گزارش یا اعتراض به این نظر


عاشق ایران February 25, 2017 07:39 AM

هیچ غلطی نمیتونند بکنند! فعلا که رفیق و یار غارتان زوسیه ، تمامی کدهای موشکهای حکومت عقبمانده اسلامی رو به اسرائیل لو داده!
این حرفها برای آن امت گوسفند هست که بدنبال یک مشت علفی هستند که برایشان پرت میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira February 28, 2017 05:00 PM

عاشق ایران
دشمن مردم ایران
خجالت بکش
بسیج آش خور را مردم می خوانی
یا خود مزدور هستی درصد مایوس کردن مردم با یک مشت چرت وپرت هستی؟ ؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: