آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 11 اسفند ماه 1395 = 01-03 2017

همین سرنوشت در انتظار رهبر داعشی ایران

خلیفه داعش از هوادارانش در سوریه و عراق خواست به مناطق کوهستانی و صعب العبور پناه ببرند.

به گزارش صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی سومریه نیوز، سرکرده داعش در سخنانی با عنوان خطبه وداع، به شکست دولت ادعایی خود اعتراف کرد و از عناصر داعش خواست به مناطق کوهستانی پناه ببرند.

منبعی محلی در استان نینوا روز سه شنبه فاش کرد، ابوبکر البغدادی سرکرده داعش خطاب به هوادارانش در مناطقی که همچنان تحت تسلط داعش قرار دارد سخنانی را بیان کرده است که در آن به شکست داعش در نبردهای اخیر اعتراف کرد و از هوادارانش خواست مخفی شوند و به مناطق کوهستانی فرار کنند.

منبع خبر به سومریه نیوز گفت: ابوبکر البغدادی این سخنانش را خطبه وداع با نزدیکان خود نامیده و متن آن را به خطبای داعش تحویل داده است تا آنان در سخنانشان از شرایط داعش بگویند و خطبا نیز در سخنانشان از شکست های داعش در استان نینوا و دیگر استان های عراق خبر داده اند.

این منبع که نخواست نامش فاش شود افزود: در خطبه ابوبکر البغدادی به عناصر تروریست داعش توصیه شده است اگر در محاصره نیروهای عراقی قرار گرفتند خود را منفجر کنند.

بر اساس این گزارش، تمامی فرماندهان موسوم به شورای مجاهدان از نینوا و تلعفر به سمت خاک سوریه گریختند



آرش March 1, 2017 01:05 PM

جمهوری اسلامی هم‌ فقط با اعمال زور از ایران بیرون‌ می رود اگر تا ۱۰۰ سال دیگر هم‌ به خلیفه موصل التماس و گاندی بازی در می آوردند روز به روز هارتر و وحشی تر می شد کما اینکه جمهوری اسلامی شده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: