آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 26 اسفند ماه 1395 = 16-03 2017

ایران؛ اظهارات تامل برانگیز یک دیپلمات ترک

یک دیپلمات ارشد ترکیه گفته که بهترین راه برای متوقف کردن حکومت ایران در منطقه، درگیر شدن با آنها است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سفیر ترکیه در اسرائیل در مصاحبه با روزنامه جروزالم پست گفت: ما برای صدها سال است که مرز مشترکی با ایران داریم و بدون تغییر باقی‌ مانده است. آنها ما را بعنوان یک رقیب استراتژیک می‌بینند...ما نیاز به درگیر شدن و مهار کردن جاه‌طلبی‌های آنها را می‌بینیم.


ارائه تصویری ترسناک از ترکیه

تریلی‌های ایران را آتش زدند و غرامت ندادند/ به ترکیه نیایید؛ ناامن است/ سرقت پاسپورت ایرانیان در فرودگاه! اینجا نیایید!

این جمله را سرکنسول جمهوری اسلامی در استانبول خطاب به ایرانیان گفت و افزود: ترکیه، ترکیه سابق نیست، تغییر کرده و نا امن شده است، اگر کار ضروری ندارید به ترکیه سفر نکنید.

واکنش آنکارا به اظهارات سرکنسول

سفیر ترکیه در تهران در گفتگو با خبرگزاری آناتولی در رابطه با اظهارات اخیر برخی مقامات جمهوری اسلامی مبنی بر عدم سفر به ترکیه اظهار داشت: این قبیل اظهارات بر روابط دو کشور تاثیر منفی می گذارد.

وی افزود: اظهارات غیرقابل قبول بختیار اسدزاده، سرکنسول جمهوری اسلامی در استانبول در رسانه های ایرانی انعکاس یافت. این ها رفتارهای خوشایندی برای دو کشور دوست نیستند.

وی افزود: اگر نگرانی های معقولی وجود دارد این موضوعات باید در شرایطی سازنده از سوی مقامات این کشور به زبان آورده شود و نسبت به شهروندان خود اطلاع رسانی کنند، اما ایجاد محدودیت های غیرسازنده بی معنی است. ما این را عملی دوستانه نمی دانیم.



arzhang March 11, 2017 11:41 AM

در حال حاضر نزدیک به ۲ میلیون ایرانی پولداروغیر پولدار داریم که در شهر استانبول زندگی میکنند که همه انها امیدوار هستند اول به آمریکا مهاجرت کنند که اگر آمریکا نشد مهاجرت به اروپا هم راضی هستند بزرگترین خطری که همیشه این مهاجران ایرانی را با آمدن در ترکیه مواجه کرده از خود ایرانیان دزد و شارلاطان هست که با این تازه واردها در هتل خوش آمد میگند و دست دوستی و کمک دراز میکنند و مهاجر هم طبق محبت ایرانی اول چایی درست میکند که این ایرانی دزد مقیم ترکیه یواشگی قرص خواب الود تو چایی انها میریزه و وقتی همه به خواب رفتند پول و پاسپورت انها را میدزدند که حالا غیر ازین مشگلات بقیه مشگلات که در بالا ذکر شده به ان اضافه شده ولی ایرانی حاضره همه این مشگل یا خطر را بپذیره چون خوشحاله که از جهنمی که آخوندا در ایران درست کردن فرار کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang March 16, 2017 10:33 AM

در زمان شاه کسی جرات چنین حرف زدن نداشت چون ایران ارتشی قوی داشت ولی حالا که آخوندا ارتش نابود کردند و عوضش کماندو پاسدار ساختن که فقط در بمب گذاری و خرابی کاری معروفند نه در یک جنگ کلاسیک دشمن را خوشحال کرده چون میدانند که در جنگ با ایران پیروز خواهند شد و بعد میتوانند خواسته هاشان را بر ایران تحمیل کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی March 16, 2017 10:41 AM

سئوال اینست که چرا ایرانیان با اینهمه درد ومشقت وعذابی که در انتظار آنهاست، حاضرند هرگونه تحقیر و عذابی را متحمل شوند، اما حاضر نیستند که یکبار برای همیشه دست در دست هم بدهند و کار جمهوری اسلامی را یکسره نمایند؟ اگر قرار بر فرار باشد وعزلت گزینی، اگر قرار باشد که ایرانیان بروند وکشور را هر روز خالی تر از گذشته بنمایند، آیا این همان آرزوی بزرگی نیست که ملایان وشیخان حرامی دارند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


omid March 16, 2017 05:30 PM

خبر گذاری فارس وابسته به سپاه پاسداران است و برخی اخبار را باید با شک برخورد کرد و مسلمن از دید منافع حکومت ملایان و بویژه متحدان آنها نظر میدهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: