آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 3 مرداد ماه 1396 = 25-07 2017

اظهارات تحریک آمیز؛ سرنگونی تصادفی نظام!

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی به مسئولان نظام توصیه کرده به‌گونه‌ای اقدام کنند که آمریکا نگران شود. صفاری نطنزی گفته که باید برای آمریکایی‌ها در منطقه دردسر ساخت.

وی گفت: چرا ما برای آمریکایی‌ها دردسر درست نکنیم و مدام آن‌ها برای ما ایجاد دردسر کنند؟

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی از مسئولان نظام خواست روی نقاطی دست بگذارند که آمریکایی‌ها هم واقعا نگران شوند.

صفاری نطنزی گفته: اسرائیل پاشنه آشیل آمریکا در منطقه است. او یکی از سیاست‌های تولید نگرانی برای آمریکا را اعمال فشار بر اسرائیل دانست و گفت: تلاش و توجه ما باید این باشد که این کشور را هدف قرار دهیم تا آن‌ها احساس خطر کنند.

روزنامه اعتماد در تهران چند ماه پیش در گفتگو با یک تحلیلگر ارشد مسائل آمریکا پرسیده بود: با رئیس جمهوری همچون ترامپ اگر در رابطه با آمريكا اتفاق ناخوشايندی رخ بدهد، چه خواهد شد؟

ناصر هادیان در پاسخ گفته است: اين دقيقا همان چيزي است كه من را در رابطه با تصميم‌گيري ترامپ نگران مي‌كند. به اين مساله مي‌گوييم جنگ‌هاي تصادفي. اگر اتفاقي مانند دستگير شدن درياداران آمريكايي كه سال قبل رخ داد يا شبيه به آن در رابطه دوجانبه پيش بيايد، احتمال عكس‌العمل سريع ترامپ وجود دارد.

وی افزود: ترامپ مانند اوباما اهل فكر و تعقل نيست و از اين لحاظ اين خطرناكتر است؛ جنگ‌هاي تصادفي مانند جنگ‌هاي برنامه‌ريزي شده نيستند.



majid July 25, 2017 08:00 AM

این رژیم جنایتکار آخوندی مثل یک آدم معلول تکیه به عصای خودش دارد
برخی معتقد ند با یک هل اخوندا و سردارها سرنگون میشن
تف و آب دهان هم بعدن حواله جسم کثیف شان خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush July 25, 2017 01:01 PM

اینجاست که باید گفت، یک بار جستی ملخک، ۲ بار جستی ملخک، بار سوم -> سرنگونی تصادفی ملخک!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: