آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 24 فروردین ماه 1396 = 13-04 2017

یاوه گويی های بشار قصاب؛ توئیت تازه ترامپ

بشار اسد رئیس جمهور سوریه روز پنجشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری فرانسه مدعی شد: حمله شیمیایی سوریه 100 درصد ساختگی و صحنه سازی بوده است. ما بر این باوریم غرب و به ویژه آمریکا همدست تروریست ها هستند و آنها این داستان را سرهم کردند تا از آن به عنوان بهانه ای برای حمله نظامی استفاده کنند.

بشار اسد گفت: دمشق با تحقیق درباره حادثه خان شیخون مخالفت نمی کند به شرطی که این تحقیق بی طرفانه انجام شود. سوریه دیگر سلاح شیمیایی ندارد و واشنگتن در رسیدن به راه حل سیاسی در سوریه جدی نیست.

این در حالیست که رئیس جمهور آمریکا پس از حمله شیمیايی احیر در سوریه بشار اسد را جیوانی وحشی و یک قصاب خطاب کرد و گفت: زمان آن فرارسیده تا جنگ وحشیانه داخلی سوریه پایان یابد، تروریست‌ها درهم شکسته شوند و پناهندگان به کشورشان بازگردند.

ترامپ امروز در تازه ترین توئیت خود در باره رابطه با روسیه نیز نوشت: اوضاع بین آمریکا و روسیه روبراه می‌شود.

رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: اوضاع بین ایالات متحده آمریکا و روسیه روبراه خواهد شد. به وقتش، منطق بر همه حاکم شده و صلحی پایدار برقرار می‌شود.

این در حالیست که روسیه روز گذشته دوباره قطعنامه پیشنهادی کشورهای غربی درباره استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه و محکومیت رژیم اسد را غیرقابل قبول خواند و آن را وتو کرد.

در همین حال چین برای نخستین بار به یک قطعنامه مربوط به سوریه رأی ممتنع داد.

نماینده انگلیس در شورای امنیت گفت: به دلیل حمایت روسیه از بشار اسد، شورای امنیت نمی تواند دست به اقدامی بزند.

نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل نیز با حمله شدید به متحدان اسد گفت که روسیه از قبل از حمله شیمیایی اخیر در سوریه مطلع بوده و رژیم ایران نیز شریک جنایت های اسد در سوریه است.

این مقام آمریکايی در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان گفت: سوریه همه سلاح های شیمیائی خود را خارج نکرده و روسیه از این امر مطلع است.

وی افزود: رژیم ایران نیز برای اینکه بتواند نفوذ خود را در سوریه گسترش دهد، آتش جنگ در این کشور را شعله‌ ور می‌ کند.

سفیر آمریکا در سازمان ملل پیش تر هشدار داده بود که ایالات متحده آماده اقدام نظامی بیشتر علیه رژیم سوریه است، هرچند امیدوار است که نیازی به این مسئله نباشد.



رامتین April 12, 2017 03:10 PM

اینطور از شواهد پیداست آقای آیت اله پوتین هم سوریه رو هم آخوندا رو (حزب اله که عددی نیست) مثه استخون پرت میکنه بیرون شکی نیس چون روسها تو این تحریم همه چی رو از دست دادن مخصوصا کاهش به شدت ذخیره ارزی و کاهش قیمت نفت پس بنابراین باید بفکر منفعیت خودشون باشن در عوض روسها برای اینکه همه پایگاه های منطقه رو از دست ندن مثه عراق با امریکا یه مذاکره ای میکنن که قسمتی از پایگاه تو سوریه داشته باشن و همه این توافقات بابت همین پایگاه هاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى April 12, 2017 10:47 PM

در اين ٣٨ سالى كه از عمر ننگين شورش اسلامى ميگذرد چين و روسيه با حمايت از تروريست ها و جانيان منطقه دنيا رو به گند و كثافت كشيدند آقاى پرزيدنت ترامپ ، وقت آن شده كه نام خود را در تاريخ جاودانه سأزيد و با حمايت از مبارزات مردم ايران جهت سرنگونى رژيم جمهورى اسلامى بزرگترين حامى تروريست ها كارى كنيد دنيا دوباره رنگ آرامش ببيند و ملت ايران در كنار ساير ممالك در فضايى باز و آزاد زندگى كنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak April 13, 2017 12:42 AM

تا بشریت نخواهد بفهمد که این جنگها که در آفریقا و آسیا انجام میشود ریشه مذهبی (اسلام ) دارند ، همین آش است و همین کاسه !

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang April 13, 2017 02:51 AM

حرکتی به نام بیداری اعراب اتفاق افتاد که بعد از حرکت گروه سبز در ایران بود که هر کشور عربی یک جوری با آن برخورد کرد در تونس دمکراسی اورد در مصرمردم از ارتش کمک خواستن مسلمانان دیوانه را بیاندازند زندان در لیبی مردم قزافی را گشتن در بحرین تظاهرت مصلحت امیز بود تا اینکه پاسداران خرابش کردند در یمن جنگ داخلی شد در عربستان با پول حرکت را خنثی کردن در عراق نوری مالکی تظاهرکنندگان را به توپ و تانک بست و در سوریه ۶ سال جنگ ۶ تا وتو پوتین نیم میلیون گشته وبالا یک و نیم میلیون زخمی ۱۰ میلیون آواره ۵ میلیون پناهنده و حالا یکی از خطرناکترین منطقه برای احتمال جنگ جهانی بین پوتین - خامنه ایی - ارودغان - ترامپ شده واگر توجه کنیم چین خودش را کنارگشید ازین جنگ احتمالی

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa April 13, 2017 04:34 PM

اقای ارژنگ بابا برو قرص ات رابخورِِِ حرکتی بنام بیداری اعراب اتفاق افتاد? که بعدارحرکت گروه سبزدرایران? درتونس دموکراسی? واقعا درمصر ودرلیبی?وای چقدر گروه سبز معتقد به ولایت فقیه و نظام تاثیرگذار درکشورهای اعراب بوده?
بسه اینهنم اراجیف گفتن

گزارش یا اعتراض به این نظر


M.A April 13, 2017 05:00 PM

ماشاله این آقا ارژنگ ویلبر سمته سیاسی است ملاها قوربونش برند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی April 13, 2017 05:18 PM

روسیه بدلیل فشار اتحادیه اروپا وآمریکا درمورد تجاوزبه اوکراین زیر فشارهای کمرشکنی قراردارد تحریمهای اعمال شده ازسوی اروپا وآمریکا بردولت روسیه هیچ راهی برای ولادیمیرپوتین باقی نمیگذاردکه بمنظورتامین منافع ملی وبیرون آمدن ازبن بست موجود بالاخره برگ جمهوری اسلامی وسوریه را رها کندوچشم بهمکاری اتحادیه اروپا وایالات متحده آمریکا بدوزد پوتین انقدرها هم احمق نیست که بخواهد بازهم با برگ سوخته بشاراسد وجمهوری اسلامی بازی کند وانزوای بیشتروفشارهای اقتصادی کمرشکن تری راازسوی آمریکا وتحادیه اروپا برای خودرقم بزند آنچه پوتین بدنبال آنست گرفتن امتیازات بیشترارآمریکا واتحادیه اروپاست که آخرالامرهم به توافق خواهند رسیدوآنزمان است که دست ازحمایت مصلحتی جمهوری اسلامی وبشاربرخواهدداشت باید منتظرنتایج سفرخانم موگرینی باشیم که بزودی از روسیه انجام میشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا April 13, 2017 11:22 PM

ما چیز زیادی از اقای ترامپ نمیخواهیم فقط لطف کنه به وقتش چند تا از اون موشکهای خوشگلش رو به مراکز که بپاخیزی مردم ایران رو سرکوب
میکنه بزنه دوم اینکه یا اسکار ندن یا میخوان بدن به کسی بدن که لیاقت داشته باشه این اسکار و نوبل رو اینقدر بی ارزش نکنید به خدا اقای مسن مخملباف هزار برابر از اون اقای خوش خنده "که به مرض لال مونی مبتلاست" لیاقت اسکار دارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: