آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 16 تیر ماه 1396 = 07-07 2017

لابی گر ورشکسته: آمریکا هم خاتم‌الانبیا دارد


خبرگزاری فارس: هوشنگ امیراحمدی گفت: سپاه موشک لازم دارد اما شما می‌خواهید آن را از سپاه بگیرید. یعنی عملا می‌خواهید سپاه را خلع سلاح کنید و تحویل آمریکایی‌ها بدهید.

وی گفت: من به سپاه به عنوان نیروی نظامی کشور احترام می‌گذارم و همیشه می‌گویم به سپاه هم در داخل کشور و هم در خارج ظلم می‌شود. شما نیرویی برای حفظ انقلاب اسلامی ایجاد کرده‌اید که وظیفه نظامی و دفاع دارند و به خطر می‌زنند و بعد بخاطر دفاعی که می‌کند بر سرش هم می‌زنیم. یعنی به او تفنگ می‌دهیم که از ما دفاع کند و وقتی به سمت دشمن تیراندازی می‌کند می‌گوییم این چه کاری است که می‌کنید. چرا آدم می‌کشید. شما آدم‌کش هستید. خوب این غیرمنصفانه است.

وی افزود: آنها را به سوریه می‌فرستیم و بعد پشت سر آنها حرف بد هم می‌زنیم و می‌گوییم آنها در سوریه چکار می‌کنند. یک فرهنگ غلط بر علیه نظامی‌ها در این کشور وجود دارد که موجب می‌شود که سپاه خیلی مظلوم واقع شود.

امیراحمدی گفت: در قانون اساسی جمهوری اسلامی آمده است که سپاه در دوران صلح در بازسازی شرکت کند. وقتی خاتم الانبیا می‌خواهد پروژه بگیرد داد و فریاد می‌کنند که اینها می‌خواهند پروژه بگیرند. قانون اساسی اجازه داده است. بزرگترین نهاد مهندسی در آمریکا army corps of engineers یا سپاه مهندسی ارتش است. یعنی آمریکا هم خاتم الانبیا دارد. کسی بر سر آنها نمی‌زند در حالی که یک نهاد عریض و طویل است که بنیانگذار بسیاری از امور می‌باشد.

وی افزود: فردی به من می‌گفت تا قبل از احمدی‌نژاد وقتی سپاه در مناقصه‌ی پروژه‌ها شرکت می‌کرد آنها مناقصه سپاه را باز نمی‌کردند. گفتم خوب چرا باز نمی‌کردند. جواب داد چون رقم‌های سپاه خیلی پایین بود و سپاه با هزینه‌های بسیار کمتر پروژه‌ها را اجرا می‌کرد. ضمن اینکه سپاه رشوه نمی‌داد اما بخش خصوصی می‌توانست و این کار را می‌کرد. هر چه هزینه یک پروژه کمتر باشد فساد در آن کمتر است چون کمیسیون کمتر است. کمیسیون یک درصد ۱۰۰ میلیون، یک میلیون تومان است اما کمیسیون یک میلیون تومان ۱۰۰ هزار تومان است. آقای احمدی‌نژاد گفت پاکت‌های سپاه را هم باز کنید.

اظهارات امیراحمدی در حالی بیان می شود که برخی مقامات دولت روحانی می گویند کسی از دخل خرج پروژه‌های اقتصادی و مالی سپاه خبر ندارد.

گزارش صدای آمریکا/برنامه صفحه آخر ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۶: دزدی های نجومی

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا سپاه گفته: دیگه قراردادهای زیر ۳۰۰ میلیارد تومان را قبول نمی‌کنیم! تعدادی ازپروژه‌های سپاه به قرار زیر است: ۳۵۰۰ کیلومتر خطوط انتقال گاز، نفت و فرآورده‌های نفتی در قالب ۹ پروژه، ۳۰۰۰ کیلومتر خطوط انتقال آب از سدها و مخازن به شهرها و روستا در قالب ۱۲ پروژه، ۲۱ سد بزرگ و کوچک با حجم مخزن حدود ۳ میلیارد متر مکعب …، ساخت بنادر، احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی میانه به ظرفیت ۸۰۰ هزار تن در سال. اما این طور که معلوم است در خیلی موارد پروژه‌ای انجام نمی‌شود یا بد و ناقص انجام می‌شود، هر چند سپاه پولش را به طور کامل می‌گیرد. به عنوان نمونه، روابط عمومی شهرداری تبریز، به نقل از صادق نجفی شهردار تبریز اظهار کرد: "در کنار برنامه‌ریزی‌های مؤثر و تحول آفرین عمرانی، ناگزیریم بخشی از تلاش خود را صرف اصلاح برخی موضوعات عمرانی گذشته کنیم از جمله اتوبان پاسداران. براساس گزارش‌های ارایه شده، متأسفانه به خاطر شرایط نامطلوب این اتوبان، طی سه سال اخیر، بیش از ۱۰۰ نفر جان خود را در حوادث این مسیر از دست داده‌اند."

موضوع برنامه صفحه آخر دزدی‌های سرسام آوری است که در سال‌های بعد از انقلاب سال ۵۷ در نهادهای حکومتی ایران و از سوی بالاترین مقامات انجام می‌شود.

آیا حدی بر دزدی‌های جمهوری اسلامی از بیت‌المال متصور است؟ برنامه این هفته صفحه آخر به افراد و نهادهایی می‌پردازد که در دزدی گوی رقابت را از یکدیگر ربوده، و با اشتهای سیری ناپذیری چنگ در اموال عمومی انداخته‌اند. اما چون همه سر در یک آبشخور دارند، این دعواها تنها حکم روکم کنی از رقیب را دارد.



اردلان July 7, 2017 12:53 PM

امیر احمدی شریک آخوند کنی بدرک واصل شده و رابط سپاه غارتگر دلارهایی که دولت رفسنجانی در اختیار وزارت بازرگانی قرار داده بود این موجود بی نهایت خطرناک و کثیف با بردن دلارهایی را که وزارت بازرگانی میبایست در اختیار سازمان صنایع ملی و صنایع کوچک قرار میداد با حمایت آخوند کنی و دری نجف آبادی آدمکش به آمریکا انتقال میدهد و سپس در آمریکا با کمک و مساعدت دولت وقت آمریکا و درصدی از این دلارهای غارتی از ایران به لابی گری به سود رژیم و سپاه می پردازد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شامورتى July 7, 2017 02:30 PM

اگه اين جيره خور اين حرفا رو نزنه، خاله قزى بنده بگه! از امير احمدى جيره خور خائن چه توقعى داريد 😓

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام July 7, 2017 03:07 PM

این هوشنگ امیر احمدی واقعا آدم پست و بیشرفی است سالها پولهای شرکت های نفتی امریکائی را به جیب میزد و برای آخوندها دلالی میکرد حالا با پیدا شدن دلالان جوانتر مانند تریتا پارسی به مجیز گوئی دزدان سپاهی درآمده او در خیانت به مردم ایران گوی را از پدربزرگ جنایتکارش سرتیب امیر احمد به ارث برده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: