آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 22 اردیبهشت ماه 1396 = 12-05 2017

فیلم؛ ایران: ببینید چه بلايی بر سر مردم آوردند

فیلم دردناک و تکان‌دهنده از اشکهای مردم از درد بیکاری در زنجان
پول ندارم نون بخرم شما بگید من چه گِلی به سرم بریزم.
فیلمی تکان‌دهنده از اشک مردمی که وسایل خانه‌شان را از بی پولی برای فروش به بازار زنجان می‌ برند.
در زنجان بازاری هست که روزهای جمعه مردم برای در آوردن نان شبشان وسایلشان را به فروش می گذارند. در گفتگوی کوتاهی که با تعدادی از مردم و جوانان در آستانه انتخابات در این منطقه انجام شده به خوبی نشان می دهد که مسولین به تنها چیزی که اهمیت نمی دهند وضعیت مردم ایران است . مسولینی که به گفته خود سران حکومت جزء ۴ درصدی ها هستند٬ اکنون بار دیگر در آستانه انتخابات٬ برای کسب قدرت بیشتر تلاش می کنند تا کرسی ها را از آن خود کنند که بتوانند هرچه بیشتر به غارت اموال ۹۶ درصد از مابقی مردم ایران بپردازند. این فیلم گوشه کوتاهی از این فاجعه را به نمایش می گذارد.




www.youtube.com/watch?v=no0Zg-MRLFY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



homa May 12, 2017 12:26 PM

شرمت باد حسن روحانی وقالیباف دزد
اشکم درامد

گزارش یا اعتراض به این نظر


احمد اکبری May 12, 2017 01:05 PM

به وحدانیت قسم این فاجعه است؟؟؟ اما از این فاجعه تر و وحشتناک تر ادعای دروغین آقای روحانی است؟ دانشجویان جوانان کمی تفکر وتعقل نمایید؟ به این آدم دروغگو باور مکنید از احساسات پاک و بی غل غش شما سءو استفاده می کند؟؟ آخه نمیدانم چرا چنین شده ؟ به خدا او روان پریش است؟ او متوهم است؟ تعادلش را از دست داده؟ بترسید؟چرا تا به حال این یک در دو متر نوری را دیده وبه دنبالش تا مسجدی دیگر رفته را بازگو نکرده؟؟؟این خطرناک تر از فقرلجام گسسته است>نان جسم را میازارد »اما دروغ جامعه را به قهقرا و تاریکی میبرد؟ دروغ روح وروان میکاود جون خوره از درون جامعه را می تاراند؟او را طرد کنید؟؟در جلساتش شرکت نکنید؟؟ به کاندیدی رای دهید که این چنین بی پروا به چشم مردم نگاه نکند ودروغ و دغل بازی نی کند عزیزان به هوش باشید؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush May 12, 2017 02:29 PM

و این در حالی‌ است که بیش از ۱۰۰۰ میلیارد دلار پولهای همین مردم در بانک‌های خارجی‌ انباشته شده، ایران را میشود دوباره از نو ساخت! هیچ‌کدام از اینها فرصت استفاده از پولهای خود را نخواهند داشت؛ رفسنجانی را با خانه ۲ میلیارد دلاری و ۱۰۰‌ها میلیارد دلار سرمایه در خارج کشور که البته به گفته خودش از "فروش پسته" بدست آورده بود ندیدید که استخری شد؟ بقیه هم درختی، تیر چراغ برقی، خاکستری، لگد مالی، بیل بردی کسی‌ نمی‌داند شاید هم اگر شانس بیاورند هتل اوینی خواهند شد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Tara May 12, 2017 03:58 PM

ایرانی را گرسنه نگهدار و بر او حکومت کن این شعار انگلیس است و دقیقا درست ما را شناختند چون در زمان شاه سیر بودیم و شورش کردیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid May 13, 2017 05:19 AM

پدر جان چرا میخواهی خودت را بکشی ارزش وجود ۱۰۰ تا آخوند از لنگه جوراب تو کمتر است
زنده بمان تا روزی تک تک این جانیان را از درخت ها آویزان کنیم
در دوران مشروطیت فقط یک راس از این آخوندها را دآر زدند
ما باید ۱۰۰۰۰۰ راس از اینها را به درک واصل کنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: