آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 31 خرداد ماه 1396 = 21-06 2017

عکس عامل حمله ناکام به راه آهن بروکسل

هویت فردی که به دنبال منفجر کردن خود در ایستگاه راه آهن مرکزی بروکسل پایتخت بلژیک بود، شناسایی شد. وی اسامه زیوره نام دارد و مراکشی است. (عکس زیر)

به گزارش آسوشیتدپرس، دادستانی فدرال بلژیک می‌گوید فردی که شب گذشته توسط سربازان این کشور در ایستگاه مرکزی شهر بروکسل هدف گلوله قرار گرفت، یک تبعه ٣٦ ساله مراکشی بود و فعالیت‌های تروریستی وی برای پلیس و سرویس اطلاعاتی ناشناخته بود.

مقامات بلژیکی گفتند مشخص است که فرد مهاجم با بسته انفجاری که بهمراه داشت، خواهان وارد آوردن تلفات زیادی بود.

بە گفتە منبع دادستانی، بسته انفجاری حاوی مقادیر زیادی میخ و مواد شیمیايی بود که فرد مهاجم در حالی که شعار "الله اکبر" سر می‌داد به سوی سربازان حمله‌ور شد و سربازان وی را به ضرب گلوله از پای درآوردند.

نخست وزیر بلژیک امروز در سخنانی تاکید کرد: نیروهای امنیتی کشورش پس از حمله تروریستی نافرجام شب گذشته، همچنان هوشیار و آماده خواهند بود ولی نیازی به افزایش سطح آماده باش وجود ندارد.

ایران پرس نیوز




اردلان June 21, 2017 02:51 PM

نخست وزیر وپلیس بلژیک دراین مورد دوی علی گلابی برداشته چرا که خوشبختانه چاشنی انفجار عمل نکرده! یک موضوع مبهم در این باره وجود دارد که چرا پلیس در سراسر جهان با وجودیکه در بسیاری از موارد میتواند تروریستها را زنده دستگیر کند اما متاسفانه پیش از دستگیری و تخلیه اطلاعاتی، آنهارا هدف قرار داده و اینگونه در این بین عملا هیچ ردی را برای همدستان وی باقی نخواهند گذارد؟ البته بنظر میرسد که در این باره کاسه ای زیرنیم کاسه وجود داشته باشد که ما از آن آگاهی نداریم! بنظرمن سیاستمداران، پلیس و نیروهای امنیتی در کل اروپا تاکنون با احمال کاری و کمکاری در اینباره عملا با جان مردم بیگناه خود بازی کرده اند! و باید پاسخگوی تمامی کشتارهای روزمره در کشور خود باشند! همچنین تجدید نظر در روابط با حکومت غیر قانونی و ابر تروریست آخوندی دراینباره چاره ساز خواهد بود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ناشناس June 22, 2017 06:23 AM

اردلان عزيز به خوبي مشخص است كه نيم بيشتر ترورها و خراب كاريها كار هيچ گروه خراب كار يا جنايت كار نيست بلكه زير سر خود امريكاست براي نا امن كردن اروپا و چپاول كردن مردم ان از ترس جان است اين فيلمها شايد براي خيلي از مردم دنيا حقيقت داشته باشه اما براي ما ايرانيها خير امريكا فقط به فكر چپاول پول ملتها ميگردد و هيچ ملتي براش مهم نيست تمام اين نقشه ها زير سر اسرائيل است مگر اين همان رژيمي نيست كه شما صادرش كرديد و ايا عربستان همان كشوري نيست كه برجهاي دقلو رو منفجر كرد ههههه اجب روزگاريه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: